quote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
90e minuut, komt die goal van NEC denk ik.
Wielaert zit straks lekker thuis in z'n villa met een vette bankrekening. die slaapt er geen moment minder om.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
Heb een vriend van me in het stadion bij twente - az maar even gevraagd of hij het ook zo leuk vindt voor wielaert.
NEC hoopt dat ookquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Het is nog hopen dat Ajax derde wordt. Scheelt weer een voorronde.
Hoezo? Met de logische nederlaag van Ajax volgende week gaat PSV gewoon derde worden hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha PSV
Zeg maar dag tegen de 3e plaats
Ik denk dat ik ook maar voor Heracles word.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
SCOREN HERACLES VERDOMME
Nou wat een feestquote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar voor Heracles word.
wow, dat je dit kunt!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha PSV
Ik hoop het niet, dat wordt anders een running gag van de meest trieste soort.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie het echt zwaar misgaan weer voor den haag in Hoerenveen!!
Zeg dat nou niet!!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha PSV
ikkequote:Op zondag 3 mei 2009 16:18 schreef RayMania het volgende:
Iemand zin om volgende week gratis naar Twente te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |