Staat er voor zoiets daadwerkelijk een "target"?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef Tegan het volgende:
Ach wij hadden ons eigen target gehaald (1/2 * bezoekersaantal in euro's) dus dat was wel tof.
quote:
Overal is toch wel een target qua dagomzet. Onze in nu eenmaal gekoppeld aan het bezoekersaantal. Het is meer een indicatie van of we genoeg winst hebben gemaakt tov de kosten die we hebben gemaakt. Als we het niet halen dan krijgen we nog steeds gewoon betaald enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 20:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Staat er voor zoiets daadwerkelijk een "target"?
Zou anders helemaal een mooie boel zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Overal is toch wel een target qua dagomzet. Onze in nu eenmaal gekoppeld aan het bezoekersaantal. Het is meer een indicatie van of we genoeg winst hebben gemaakt tov de kosten die we hebben gemaakt. Als we het niet halen dan krijgen we nog steeds gewoon betaald enzo.
Zow.... Alweer 1,5uur hier aan t werkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:24 schreef Paar het volgende:
[..]
![]()
Kut zeg. Ik ga zo eens slapenNog één biertje misschien
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 05:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg is dat best wel handig, je komt vanalles tegen onderweg.
Ik ben nooit geen ochtendmens geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee, was het vroeger ooit wel met veel succes.
ochtendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:09 schreef sig000 het volgende:
De kwaaie hoek was 't ooit mar Tilburg is best wel groat gegroeid.
Als je tilburgs wilt typen moet je het natuurlijk wel goed doen he?!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:09 schreef sig000 het volgende:
De kwaaie hoek was 't ooit mar Tilburg is best wel groat gegroeid.
Ik woan al unne heule poos nie mur doar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je tilburgs wilt typen moet je het natuurlijk wel goed doen he?!
Wijk het zand?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:16 schreef sig000 het volgende:
Uit 't zaand kom ik. en in broekhoven op Merodeplein geboren.
Tis te merkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik woan al unne heule poos nie mur doar.
Dan doe ik vol overgave jou een goede morgen wensen ....quote:
De Europalaan aan aanlichende bosgebieden was vroeger onze speelplaats, ook tegen de Molukkers voetballen uit wijk het wandelbos was te gek.quote:
wijk wandelbos woon ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Europalaan aan aanlichende bosgebieden was vroeger onze speelplaats, ook tegen de Molukkers voetballen uit wijk het wandelbos was te gek.
In de jaren 80 was 't daar al hopenloos met al die flatjes .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wijk wandelbos woon ik
maar dan in het turken marokko gedeelte
waar werk je dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
Er zijn vast wel plekken waar je op commissie werkt. Dus ook maar minimumloon krijgt als het slecht gaat en dikke bonus krijgt als je goede omzet maakt. Maar wij doen daar lekker niet aan.
Mja ze gaan de buurt opknappen.quote:
GOEDE MORGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zitten die Ambonezen er nog? Die hadden vroeger hele straat met hofjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja ze gaan de buurt opknappen.
Hoflaan staan nu 3* 12 huizen in hofjes vol met tuig. Worden allemaal gesloopd en per hofje komen er maar 2 huizen terug
haha inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:36 schreef theKiD het volgende:
Morgen Crazy![]()
Ook een mailtje van Dave gehad over buiten airsoften?
Europalaan dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:36 schreef sig000 het volgende:
Zat helemaal aan begin van het wandelbos, langs die grote brede weg Taxandriabaan ofzo?
Ja en wat villawijken met vijvers , een rangeerterrein aan de ene kant, recht tegenover een nooit gebouwde 4 baans weg en wandelbos als tegenstander.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Europalaan dus
tegenover heb je wandelbos liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |