Succesquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet vandaag voor het eerst bij de GGZ gaan werken, op een groep van 12 - 18 jaar...
True, Frank zou beter zijn...maar inderdaad, straks komt Koeman weer langsquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Co niet, die is al een keer afgegaan he!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef existenz het volgende:
Ajax wordt volgend jaar nog steeds geen kampioen
QFTquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef existenz het volgende:
Ajax wordt volgend jaar nog steeds geen kampioen
Dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef toma het volgende:
Wat betekend QFT?
Mijn engelse schrijfvaardigheid laat te wensen over, maar quoted for thruthquote:
ok, sommige afkortingen ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn engelse schrijfvaardigheid laat te wensen over, maar quoted for thruthNja, je zal wel snappen wat ik bedoel, ook al staat het niet goed neergekalkt
oorlogswinter moet een zeer gaaf boek zijn. vind mijn moeder ook heel mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:10 schreef toma het volgende:
Ik wil zondag voor m'n moeder een boek kopen omdat ze zo graag leest. Maar aangezien ik helemaal geen verstand heb van boeken weet ik niet welke ik zou moeten kopen. Ze houdt geloof ik wel van spannende boeken.
Iemand een suggestie?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oorlogswinter moet een zeer gaaf boek zijn. vind mijn moeder ook heel mooi
jah dan nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef toma het volgende:
[..]ja dat boek heeft iedereen wel gelezen.
Nee ik zoek meer een soort Dan Brown achtig boek.
das een kinderboek man!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oorlogswinter moet een zeer gaaf boek zijn. vind mijn moeder ook heel mooi
Heeft ze al die boeken van Dan Brown al? Anders zijn sommige boeken van John Grisham, Michael Crichton, Steven King ook wel aanraders!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef toma het volgende:
John Grisham voor al je juridische thrillers!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef toma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |