Je moet niets.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was ook zeker mijn bedoeling de aankomende tijd. Je had denk ik al wel gemerkt dat ik hier niet zo veel meer te vinden was. Maar als er dan zo'n gast hier om een IP check komt vragen dan vind ik dat wel zo'n naaistreek dat ik er wel op moet reageren.
Ik heb NJ al even om een kloonscan gevraagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook!
Prosac
2 mods 1 gedachte
Oh, dus alleen Breach mocht het vandaag?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij weet het altijd weer zo te draaien dat "dingen vanaf dan altijd kunnen"
![]()
Het is best geoorloofd om het te vragen, of we er iets mee doen is iets anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh, dus alleen Breach mocht het vandaag?
Kijk door dit soort dingen krijg je weer geouwehoer. Want is het nou geoorloofd om hier om een IP check te vragen of niet?
Ok dan is dat duidelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is best geoorloofd om het te vragen, of we er iets mee doen is iets anders.
Als ik het antwoord geef zou ik in principe aan het lekken zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok dan is dat duidelijk![]()
Zeg eens eerlijk, heb je idd een IP check aangevraagd tussen Rots en De_Kromme?
Dat zou echt zo stom zijn. Er is niet één aanwijzing om te denken dat ik een kloon van Rots ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok dan is dat duidelijk![]()
Zeg eens eerlijk, heb je idd een IP check aangevraagd tussen Rots en De_Kromme?
Je mag je best bij gegronde reden afvragen of iemand een kloon is. De_kromme vertoonde inderdaad al enige tijd verdacht "Rots gedrag."quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oh, dus alleen Breach mocht het vandaag?
Kijk door dit soort dingen krijg je weer geouwehoer. Want is het nou geoorloofd om hier om een IP check te vragen of niet?
Het antwoord is dus "ja"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik het antwoord geef zou ik in principe aan het lekken zijn.
Okéquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, ik vind het een goed moment om deze discussie af te sluiten.
Als wij het vermoeden hebben dat het een kloon is dan vragen wij het aan.
Als je hem dan nog ziet posten mag je verwachten dat het dus geen kloon is.
Posten met een kloon mag trouwens gewoon, mits het originele account niet gebanned is.
Klopt. Maar als je geen actie hebt ondernemen en je ontkent het gewoon dan hoef je niet te lekken toch? Jij geeft aan dat je lekt als je antwoord geeftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat staat er niet en daar laat ik het bij.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je geen actie hebt ondernemen en je ontkent het gewoon dan hoef je niet te lekken toch? Jij geeft aan dat je lekt als je antwoord geeft
Gewoon vergeten terug te zetten bij het wijzigen naar het juiste cijfer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef De_kromme het volgende:
Maar Sjimz, waarom heb je m'n laatste TT van het Ajax-topic nou geëdit?
Okee, dan is het goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon vergeten terug te zetten bij het wijzigen naar het juiste cijfer.
Van mij mag hij terug hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed![]()
Vond het anders zeer vreemd, dacht al dat ik niks misdaan had met deze TT.
Ik was eindelijk eens een keer sneller dan Sjimz.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga je gang![]()
Ik kan geen TT's aanpassen.
Je zou toch als ex mod moeten weten dat we een ban niet voor de schermen bespreken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Gewoon even voor de nieuwgier, wat heeft jorien nu weer gedaan dan?
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou toch als ex mod moeten weten dat we een ban niet voor de schermen bespreken.
Omdat de grens weer was bereikt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?
Vond jij hem minder irritant dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bespreken hoeft ook niet, er mag toch wel gezegd worden waarom een ban is uitgedeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |