Die weten tenminste hoe ze een man moeten dekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het echt gehad met deze jongens.
Vieze homo's.
Albert Verlinde halen dan maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die weten tenminste hoe ze een man moeten dekken
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die weten tenminste hoe ze een man moeten dekken
offday? ze hebben misschien drie wedstrijden goed gespeeld dit seizoen. Daar houdt het toch wel mee op.quote:
Maak je liever druk om die losers op het veld!quote:
Ik had m al op mute gezet omdat ik het niet meer aan kon horen (en zien) dus mij maakt hiet niet uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:58 schreef Black-Death het volgende:
Het geluid van de stream is ermee gestopt
Daar ben ik een paar maanden geleden al mee gestoptquote:Op zondag 3 mei 2009 15:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Maak je liever druk om die losers op het veld!
Nou ... valt mee hoor. Heerenveen staat achter, Eindhoven staat voor en Buunermond lijkt een beslissingswedstrijd te moeten gaan spelen.quote:
Aan de potentie van spelers kan Bassie weinig doen. Waar hij wél iets aan kan doen is het ontwikkelen van spelers met potentie. Én dát doet hij niet! Verder heeft hij zelf geen potentie, en daarom weg met hem. Dat vertrouwen in die clown slaat nergens op!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:58 schreef Devz het volgende:
Van Basten hou de eer aan jezelf en flikker alsjeblieft op na dit seizoen. Niet alleen vanwege de resultaten en je laffe wisselbeleid (een middenvelder voor een middenvelder als je 2-0 achterstaat en moet winnen?), maar ook omdat er 0,0 potentie in dit team zit.
Ik ben er helemaal klaar mee en neem volgend jaar geen seizoenskaart meer, ze kunnen allemaal kapot vallen. Ik zie niet in waarom ik m'n humeur wekelijks nog langer moet laten verpesten en er nog geld voor betaal ook. Dat ze vanmiddag de spelersbus maar helemaal aan puin mogen slaan voor deze collectieve wanprestatie.
Heel verstandig, maar om je nu druk te maken of ik wel of niet een bericht plaats. Bovendien zijn ze erg logisch. (Alleen zijn er weinig mensen die het snappen en zelf kunnen bedenken.)quote:Op zondag 3 mei 2009 15:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar maanden geleden al mee gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |