Ja dat valt mij ook steeds meer op. Ik vind Vermeer een goede lijn keeper maar als hij uit moet komen hou ik altijd mijn hart vast.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook teveel onrustige rare dingen die maar net goed aflopen bij vermeer.
Kan je lang blijven hopen. Je schaamt je kapot met die gasten seizoen in, seizoen uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt niet of we wat in de CL te zoeken hebben of niet, ik blijf ondanks deze nieuwe wanvertoning hopen op die 2e plek.
Ben alvast gestopt na de 2-0, ben ik blij dat ik ziek ben anders zat ik nu mooi daarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Wordt dit dan weer een wedstrijd waar ik halverwege besluit te stoppen met kijken?
Die 6-2 tegen PSV had dat al moeten doenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Spougle het volgende:
Ik weet dat ik het niet mag zeggen.
Maar ik hoop dat het 5 - 0 word wie weet helpt het.
Stelletje lamzakken
Dat zijn er dus 18quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
Het wordt tijd dat ze bij Ajax eens grote schoonmaak houden. Donder al die middelmatige debielen er gewoon uit.
Dat klopt, maar het is toch om te kotsen deze mentaliteit. Dat ze het niet redden deze zomer, okay, maar laat godverdomme toch eens zien voor welke club je staat man.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds vaker. Verder vind ik het nu minder erg als we 3e worden omdat we die CL toch nooit halen met al die voorrondes tegen goede tegenstanders.
Dank je. Het moment dat je hoopt dat je team 3e wordt, omdat je je schaamt voor je team, wordt het misschien tijd om voor Volendam te gaan juichen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan je lang blijven hopen. Je schaamt je kapot met die gasten seizoen in, seizoen uit.
Succes
2006: 3-0quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef kalinho het volgende:
Dit ligt ook aan van Basten natuurlijk. Iedere andere voorgaande trainer won altijd op het Kasteel
Ze zijn allemaal achterlijk, niet alleen achterin. Er staat geen enkele intelligente speler op het veld. Met alleen domme krachten bereik je niets.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben eruit wat er mis is met onze verdediging: ze zijn gewoon dom. Ze snappen het niet. Hier kun je 20 Bogardes tegenaan laten praten maar ze gaan gewoon niet snappen met wie ze wel en niet mee moeten lopen en waar je moet staan om te dekken. Het is helemaal niets.
Je MOET vandaag gewoon en al die eikels laten het gewoon afweten..
Er is maar een "middelmatige debiel" en dat is de trainer. Verder moet je met deze selectie makkelijk kampioen kunnen worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
Het wordt tijd dat ze bij Ajax eens grote schoonmaak houden. Donder al die middelmatige debielen er gewoon uit.
Ja je heb gelijk. Maar die wedstrijd had ik al verdrongen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 6-2 tegen PSV had dat al moeten doen
Was al gestopt bij de 1-0. Heb de 2-0 niet eens meer gezien.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben alvast gestopt na de 2-0, ben ik blij dat ik ziek ben anders zat ik nu mooi daar
Hey die tonen tenminste inzet, ik zie dat nergens op het veld hoor bij Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dank je. Het moment dat je hoopt dat je team 3e wordt, omdat je je schaamt voor je team, wordt het misschien tijd om voor Volendam te gaan juichen?
Ja en de vorige trainers maakte ons wel kampioen.. het zit dieper dan alleen de trainer(Marco is ook een kut coach daarniet van) maar de spelersgroep zelf daar ligt ook een groot probleem dat zie je maar weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er is maar een "middelmatige debiel" en dat is de trainer. Verder moet je met deze selectie makkelijk kampioen kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |