quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap opeens wel waarom volgend jaar de kaarten weer duurder moeten hoor. Voor dit soort oogstrelend voetbal moet gewoon worden betaald. Het kan niet zo zijn dat je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Dan ga je maar bij clubs als Sparta ofzo kijken.
Nee, ons hogeschool voetbal moet worden beloond met topprijzen. Nee, niet in de prijzenkast maar voor de kaartjes. Dat is ook de reden dat het nu niet zo goed gaat; de jongens voelen zich niet gewaardeerd. Waarom zou je voor die paar centen je best doen? Daarom dus: nog 10% verhoging.
Ik kan er al een tijd niet meer om lachen. Elke keer weten die klootzakken mijn zondag te verneukenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
Ik lach me kapot hierWat een matig team is het toch ook.
Az heeft nog wat seizoenskaarten te koop.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef TIM-846 het volgende:
Ik stop volgend jaar met Ajax te volgen denk ik.
Zeker slecht verdedigd, maar die jongen mag ook wel eens niet uitglijden of een bal klemvast hebben. Elke reden om Vermeer in de goal te hebben ten opzichte van een uit vorm zijnde Stekelenburg zijn de afgelopen weken zo'n beetje de grond in geboord door alle net-niet situaties.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Laat eerst die tyfus verdediging maar eens oprotten.
Niet. Ik begin nu ook aan vermeer te twijfelen. Stekelenburg vind ik niet geweldig maar op zijn normale niveau wel beter dan dit. Ook teveel onrustige rare dingen die maar net goed aflopen bij vermeer. Kan van der sar niet nog 4 jaar afbouwen bij Ajax?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:20 schreef twi het volgende:
Ben benieuwd wanneer de recentelijke Vermeer adepts om Stekelenburg beginnen te schreeuwen.
Zometeen wordt PSV nog tweedequote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
We mogen for god sake toch hopen dat AZ Twente ook op puntverlies trakteert.
Het interesseert mij echt niet of we wat in de CL te zoeken hebben of niet, ik blijf ondanks deze nieuwe wanvertoning hopen op die 2e plek.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef dronkeykong het volgende:
Ik hoop echt niet dat ze nog voor die 2e plek voetballen want die CL heb je geen moer in te zoeken.
Bloedhonden
Dat heb ik ook steeds vaker. Verder vind ik het nu minder erg als we 3e worden omdat we die CL toch nooit halen met al die voorrondes tegen goede tegenstanders.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:23 schreef Spougle het volgende:
Ik weet dat ik het niet mag zeggen.
Maar ik hoop dat het 5 - 0 word wie weet helpt het.
Stelletje lamzakken
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
We verdienen die tweede plek ook helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |