oh mijn god wat een actiequote:
heb jij marco net gesmst?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Chadi het volgende:
Leonardo erin voor 1 van die verdedigers .. maakt niet uit wie en wel meteen niet over 5 minuten of zo.
Die wissel had zelfs een blinde kunnen zien al in de 20ste minuut. Verdedigers hadden geen man en deden niets met de ruimte.quote:
No way die is net zo dom als Vermaelen. Met een snuggere spits is hij helemaal nergens.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Adelaye heerst enorm, dat noemen ze nou een stabiele néger. Wellicht een idee om hem ééns op te pikken voor next season.²
Eigenlijk hoor je dit soort cursusjes succesvol afgerond te hebben vóór je bij een topclub aan de slag gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Marco mag in de zomerstop wel wat aan bijscholing doen. cursus "hoe laat ik m'n elftal als een team voetballen" en "hoe motiveer ik mijn elftal" schieten me te binnen.
Kansloze missie. Is 'ie veel te dom voor om daar iets van te leren!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Marco mag in de zomerstop wel wat aan bijscholing doen. cursus "hoe laat ik m'n elftal als een team voetballen" en "hoe motiveer ik mijn elftal" schieten me te binnen.
Vorige week tegen 10 man van AZ bleven ze ook met zijn vieren op eigen helft hangen om Lens op te vangenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die wissel had zelfs een blinde kunnen zien al in de 20ste minuut. Verdedigers hadden geen man en deden niets met de ruimte.
Zullen we die spelers ook nog tussendoor even een cursus voetballen geven?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dit soort cursusjes succesvol afgerond te hebben vóór je bij een topclub aan de slag gaat.
Kun je niet eens een tijdje opneuken met je achterlijke commentaren?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Kansloze missie. Is 'ie veel te dom voor om daar iets van te leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |