Eindelijk weer de droomaanvalquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hopelijk laat hij nu wat zien, hij staat gelukkig op links en Cvitanich in de spits
dankzij JOUW heeft een KANSENJONGERE geen KANS gehad om zichzelf te ontplooien , ik hoop dat je blijk bent RAZISTquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zeggen en nee doen.
Het grappige is dat heel het ondersteunend personeel vrouwelijk is.
En hem er ook uit heeft gezet.
"Jooouuuliieeee verzoeeren mij levee."
Ja heel blijquote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij JOUW heeft een KANSENJONGERE geen KANS gehad om zichzelf te ontplooien , ik hoop dat je blijk bent RAZIST
Mwah, droomaanval wil ik niet zeggen vind Sulejmani nou niet altijd goed spelen als hij in de basis start een beetje Leonardo verhaal.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eindelijk weer de droomaanvalWe moeten toch makkelijk kunnen winnen.
Op papier hequote:Op zondag 3 mei 2009 14:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, droomaanval wil ik niet zeggen vind Sulejmani nou niet altijd goed spelen als hij in de basis start een beetje Leonardo verhaal.
Joh hee als we van Sparta al niet meer kunnen winnenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eindelijk weer de droomaanvalWe moeten toch makkelijk kunnen winnen.
vooral tegen volendam waren ze superquote:Op zondag 3 mei 2009 14:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar op papier is ajax ook een topclubmaar dat zou je soms niet zeggen
jaquote:Op zondag 3 mei 2009 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een stream van Ajax die het wél doet?
Dit winnen we nogquote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zei vorig seizoen nog, nu ze de play-offs afschaffen zal je net zien dat ajax 3e word, en wat gebeurd er.....
Vanwaar die PI?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoop het, laat Leonardo maar weer even komen
Leonardo is altijd goed in dit soort klusjesquote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Inderdaad
Altijd optimistisch blijven!
Hihi...quote:
Nee. Al keek ik vroeger weleens voetbal.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vanwaar die PI?
Lesbo's houden toch ook van voetbal?
mongoolquote:Op zondag 3 mei 2009 15:39 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus, ik heb door die kut trampoline van SA nekpijn
zijn het marokanen nee het is wartaalquote:
quote:
ik heb ze gemarktquote:Op zondag 3 mei 2009 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh hee als we van Sparta al niet meer kunnen winnen
Dit wordt gewoon weer een lekkere overwinning, mark my words
Hard trekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand nog tips om een pleister te verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |