Hopelijk keurt vetkwab het goed.quote:
Jawelquote:Op zondag 3 mei 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof er ooit op het thema gelet wordt.
dan hebben ze echt helemaal niks gehaald dit seizoenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
winnen. Als ze verliezen kunnen we het wel vergeten.
Hebben ze al nietquote:Op zondag 3 mei 2009 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
dan hebben ze echt helemaal niks gehaald dit seizoen
is dat op elke hbo zo, dat JIJ altijd degene bent die het meest uitvoertquote:Op zondag 3 mei 2009 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik zal mijn projectgenoten, 3 stuks, niet met een bijl bewerken, maar met een knuppel in mijn eentje, voor het einde van dit blok."
feyenoord heeft in elk geval nog minderquote:
Vorige blok wel, dit blok ga ik alleen maar achteroverleunen om de chaos van dichtbij te bekijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat op elke hbo zo, dat JIJ altijd degene bent die het meest uitvoert
ik ben n keer mn groepje uitgezet, omdat ik volgens hen niks deed, zij waren te laat met t rapport, hadden een 4,5 ik was optijd en had een 8quote:Op zondag 3 mei 2009 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vorige blok wel, dit blok ga ik alleen maar achteroverleunen om de chaos van dichtbij te bekijken.
Dan pakt het wel goed uitquote:Op zondag 3 mei 2009 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben n keer mn groepje uitgezet, omdat ik volgens hen niks deed, zij waren te laat met t rapport, hadden een 4,5 ik was optijd en had een 8
alle stukjes die ik had gemaakt hebben ze eruitgehaald en overnieuw gedaan, stomme beslissing
JIJ RAZISTquote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan pakt het wel goed uit![]()
Vorig blok was een chaos, we startte met 5 en eindigden met 2, ondertussen zijn er 2 mensen bij gekomen en in totaal 4 mensen gestopt![]()
Uiteindelijk hadden we er ook nog iemand uitgegooit, omdat ie zn deadlines niet haalde, slecht werk afleverde of helemaal geen werk. Oh en hij pleegde ook nog fraude.
Kregen we daarna een heerlijke dreigmail...
Komt ie in het studielandschap mijn klasgenote opzoeken om te vertellen dat ze een kutwijf is.quote:
Alleen jij kan haar nog reddenquote:Op zondag 3 mei 2009 13:54 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf is dat weer met lesbisch zijn, ik hoor net weer van een meisje ik denk dat ik lesbisch word jongens zijn kut.
Hopelijk laat hij nu wat zien, hij staat gelukkig op links en Cvitanich in de spitsquote:Op zondag 3 mei 2009 13:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, hij viel redelijk in tegen az en ik zie hem toch nog altijd liever dan emanuelson.
Jongensquote:Op zondag 3 mei 2009 13:54 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf is dat weer met lesbisch zijn, ik hoor net weer van een meisje ik denk dat ik lesbisch word jongens zijn kut.
IES KOELTOERquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie in het studielandschap mijn klasgenote opzoeken om te vertellen dat ze een kutwijf is.
Ja zeggen en nee doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:56 schreef gers het volgende:
[..]
IES KOELTOER
je weet toch dat de vrouw minderwaardig is, jij bent JUIST een RAZIST als je dat niet accepteert
Eindelijk weer de droomaanvalquote:Op zondag 3 mei 2009 13:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hopelijk laat hij nu wat zien, hij staat gelukkig op links en Cvitanich in de spits
dankzij JOUW heeft een KANSENJONGERE geen KANS gehad om zichzelf te ontplooien , ik hoop dat je blijk bent RAZISTquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zeggen en nee doen.
Het grappige is dat heel het ondersteunend personeel vrouwelijk is.
En hem er ook uit heeft gezet.
"Jooouuuliieeee verzoeeren mij levee."
Ja heel blijquote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij JOUW heeft een KANSENJONGERE geen KANS gehad om zichzelf te ontplooien , ik hoop dat je blijk bent RAZIST
Mwah, droomaanval wil ik niet zeggen vind Sulejmani nou niet altijd goed spelen als hij in de basis start een beetje Leonardo verhaal.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eindelijk weer de droomaanvalWe moeten toch makkelijk kunnen winnen.
Op papier hequote:Op zondag 3 mei 2009 14:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah, droomaanval wil ik niet zeggen vind Sulejmani nou niet altijd goed spelen als hij in de basis start een beetje Leonardo verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |