Irritante muziek is dat ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef josja het volgende:
Net terug van de laatste les, overmorgen 30 minuten achter elkaar lopen. Zie er best tegenop, maar aan de andere kant wel lekker mijn eigen playlist, nooit meer World hold on en Love generation
In de tweede serie is de variatie al helemaal ver te zoekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef josja het volgende:
Net terug van de laatste les, overmorgen 30 minuten achter elkaar lopen. Zie er best tegenop, maar aan de andere kant wel lekker mijn eigen playlist, nooit meer World hold on en Love generation
Topquote:Op maandag 18 mei 2009 19:58 schreef WD.40 het volgende:
Vandaag les 11 serie 2 gelopen. Iets meer dan 9km in ca. drie kwartier. En het ging me eigenlijk vrij gemakkelijk af, getuigt ook de lichte versnelling aan het einde van de les. Aangezien mijn gemiddelde snelheid meestal zo rond de 12 km/u ligt, lijkt dat (op dit moment) mijn ideale snelheid (als je die al kunt hebben), maar misschien moet ik mij tot maar als doel gaan stellen de 10 km binnen 45 min te rennen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben ook net terug. Les 23 van StR serie 1 gelopen: 7,32 km gelopen in 32 minuten 40 seconden (snelheid: 4'27'' per km). Ben zeer tevreden.
Ja, ik moet ook nog oefenen op de 10 km. Was wel echt moe na die run.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:39 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Netjes, dat zou mijn streefsnelheid moeten zijn, wil ik die 10 km binnen 45 min kunnen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
iPod shuffle of Zen stone!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef Superheld het volgende:
Wil het binnenkort ook maar eens gaan doen, nou zoek ik alleen nog een (goedkope) fatsoenlijke mp3 speler er voor... Iemand een webshop oid voor goede mp3 spelers die ook hanteerbaar zijn met hardlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Heb een Sport mp3 gekocht, ben er erg tevreden over. http://www.sportmp3.nl/quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef Superheld het volgende:
Wil het binnenkort ook maar eens gaan doen, nou zoek ik alleen nog een (goedkope) fatsoenlijke mp3 speler er voor... Iemand een webshop oid voor goede mp3 spelers die ook hanteerbaar zijn met hardlopen?
Ben ik de enige die zich stoort aan het woord rennen in het dagelijks leven? Rennen doe ik als de trein bijna vertrekt en ik met wandelen te laat ga komen. Hardlopen is de sport die ik beoefen.quote:
Ik ben net terug van het lopen, valt niet mee met 20 graden en die benauwdheid buiten. Redelijk kapot gegaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef Marurk het volgende:
Ik ga zo ook maar weer eens rennen.
Ben wel beetje moe in mijn benen, maar ga toch maar denk ik.
Douche is idd heerlijk na het lopen, maar ik blijf altijd na het douchen zo lang nadampen. Tips om dat te voorkomen? Ik wacht al bijna een uur tussen lopen en douchen, en de douche gaat op lauw ipv warm.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben net terug van het lopen, valt niet mee met 20 graden en die benauwdheid buiten. Redelijk kapot gegaan, maar niets wat een douche niet kan goedmaken..
"Cooling down" doen voordat je gaat douchen. Het lichaam moet nog even de inspanning verwerken die je hebt gedaan, met een cooling down zorg je ervoor dat alle schadelijke stoffen in je lichaam nog even uit je ledematen gaan (zorgt voor minder verzuring en spierpijn dag later) het bloed in je lichaam moet dat allemaal nog transporteren en afvoeren.. en even goed water drinken of Isotone drank om het verloren vocht wat op te vangen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Douche is idd heerlijk na het lopen, maar ik blijf altijd na het douchen zo lang nadampen. Tips om dat te voorkomen? Ik wacht al bijna een uur tussen lopen en douchen, en de douche gaat op lauw ipv warm.
Eigenlijk heb je gelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich stoort aan het woord rennen in het dagelijks leven? Rennen doe ik als de trein bijna vertrekt en ik met wandelen te laat ga komen. Hardlopen is de sport die ik beoefen.
Niks persoonlijks overigens MarurkGewoon een random irritatie van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |