quote:nee, vrouwen meppen is laag.... makkelijk hoor... had ik moeten staan met een sjekkie in mijn bek ( niet dat ik rook) Het zijn gewoon hufters.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_meisjes_roken.htmlquote:Vrouwen/Meisjes zijn ook maar mensen.... dus waarom niet mogen slaan..... niet dat ik het zou doen, maar toch
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Kun je dat beter uitleggen? (niet dat ik het niet snap hoor...)
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef XDo het volgende:
Ik reageer hier ook maar even (niet dat dit een goed topic is hoor)
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef Homdeck het volgende:
Kuttopic (niet dat ik goede topics open hoor)
En wat een waardeloze reacties. (eigenlijk zijn ze best leuk)quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En wat een waardeloze reacties. (eigenlijk zijn ze best leuk)
Je bent de enige. (ik eigenlijk ook hoorquote:
Eerst had ik zoiets vanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je bent de enige. (ik eigenlijk ook hoor)
It's royal sadness i know.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eerst had ik zoiets van(maar toen
'de ik)
[ afbeelding ]
Brakke, lamme zondagquote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom vind iedereen het leuk om hier hetzelfde gaan zitten doen?falers.
Als dit een grap was was ie gefaald..quote:Op zondag 3 mei 2009 13:19 schreef Dropdown het volgende:
TS doet huilie(Niet dat ik dat niet zou doen als iedereen met faler zou noemen, en ik zelf weet dat ik te veel achter de computer zit)
Kun je iets specifieker zijn (niet dat ik te lui ben om te zoeken)quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef Verluste het volgende:
Lees eens Bernard Mandeville als je het waarom achter dit hypocriete gedoe wilt weten, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |