Absoluutquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pien85, heeft hij goed papier voor een quarter?
Ik hád een kies van m, maar die is ooit door een niet nader te noemen persoon aangezien voor een steentje en tussen het grind terecht gekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:14 schreef alors het volgende:
Geeen idee, ik heb wel 2 kiezen, gewoon gevonden in het land. Maar die waren gewoon op wat modder na in keurige staat
Wel een tof idee!
Ik weet 't nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:19 schreef alors het volgende:
Je hebt er 3?
Ik zou gewoon 1 proberen en goed in de gaten houden. Het lijkt me haast niet dat een tand zomaar uitelkaar valt.... toch?
Dat zal waarschijnlijk de prijs verklaren, ook al kun je er niks mee. Naampje doet een hoop. Ze zien ze bui al hangen, als hij straks genezen is, en jij voor een duppie (in hun ogen) op de eerste rij zit.quote:
Valt tegen, ze wilde 'm vorig jaar nog voor 3000 aan ons verkopen, maar inmiddels zijn ze al gestegen naar bijna 6000... Vraag me niet waarom want het is niet zo dat 'ie in dat jaar heel erg is veranderd/verbeterd... Eigenlijk issie alleen verslechterdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk de prijs verklaren, ook al kun je er niks mee. Naampje doet een hoop. Ze zien ze bui al hangen, als hij straks genezen is, en jij voor een duppie (in hun ogen) op de eerste rij zit.
Maar zolang ermee om kwakkelen help ook niets, hij kost hen nu alleen maar geld en daalt in waarde doordat hij ouder wordt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk de prijs verklaren, ook al kun je er niks mee. Naampje doet een hoop. Ze zien ze bui al hangen, als hij straks genezen is, en jij voor een duppie (in hun ogen) op de eerste rij zit.
Awww wat een bikkelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet 't nietIk heb dr 3 ja, maar ik wil ze zo graag allemaal bewaren
Dus ze mogen niet stuk..
Was trouwens mooi makkelijk, 3 tandjes trekken, de onderste 2 heeft ie niets voor gehad, halstertje om z'n hals, om 'm vast te houden, hij had z'n ogen half dicht en heeft er eigenlijk gewoon doorheen geslapen. Boven tandje hadden we heel even praam voor nodig... En van te voren waren we nog bang dat ze 'm moesten gaan verdovenBraaf paard
Hij was zondag jarigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Maar zolang ermee om kwakkelen help ook niets, hij kost hen nu alleen maar geld en daalt in waarde doordat hij ouder wordt.
Super paardjequote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:31 schreef Pien85 het volgende:
Overigens hebben we met Wiseguy nu een ander 'probleem'... Na al het gedoe waardoor we er niet op konden zijn we nu eindelijk begonnen met inrijden, we zijn nu bij de fase 'er naast springen als voorbereiding op opstijgen'. Dit hebben we blijkbaar iets te lang volgehouden, want meneer heeft bedacht dat als ík spring, hij ook kan springen, waardoor hij nu elke keer op z'n voorbenen gaan hupsen als ik ga springen, dan springen we dus samen![]()
Ik denk dat 10 minuten voor de tandjes genoeg is![]()
Hij heeft wel meer van dat soort grapjes, 't is een paard met humorquote:
Uiteraard, maar daar kijken de eigenaren niet naar. Waarschijnlijk hebben ze door dat het iets is dat makkelijk verholpen kan worden, maar waar ze geen geld voor willen uitgeven. Blijkbaar gunnen ze het Pien85 niet om er dan nog jaren plezier aan te hebben voor een duppie..... Zo zijn sommige mensen helaas.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Maar zolang ermee om kwakkelen help ook niets, hij kost hen nu alleen maar geld en daalt in waarde doordat hij ouder wordt.
Gefeliciteerd met je paardquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef Juweel het volgende:
Je zou bijna een kennis een lager bod laten doen, kijken hoe ze daar op reageren. Vooral als het eigenlijk een kwestie van niet gunnen is..
Lief die tandjes! Ik had nog van die lieve tandjes in m'n hand vorige week![]()
Hoop dat verder alles goed is met de paardenvrouwen hier. Ik mag trots melden dat de Fries sinds begin dit jaar voor de helft mijn eigen paard geworden is, dus ben nu straatarm maar heel gelukkig met twee geweldige paarden! Daisy wordt volgende maand alweer 20, en met Xander heb ik heel binnenkort mijn M2 debuut. Ben echt onwijs zenuwachtig maar we gaan het proberen!
Gaan er nog Fokkers naar Almelo dit jaar? Ik ben er voor het eerst bij
Interessant topic jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
Hee dames
Ik ben vorige week op excursie geweest naar een paardenslachthuis. Ik heb er een verslag van gemaakt en deze staat in de General Chat om te lezen. Er zitten foto's bij, dus als je er niet tegen kan, dan beter niet kijken.
Ik dacht dat jullie het misschien wel interessant zouden vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |