Jij bent dikker geworden maar geeft de kledingindustrie de schuld. In plaats daarvan moet je eens bewegen en minder bij McDonald's eten. Opgelost.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef Brulbuffel het volgende:
Valt iemand anders het ook op dat kleding tegenwoordig steeds kleiner wordt.
je bent gewoon dikquote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef Brulbuffel het volgende:
Valt iemand anders het ook op dat kleding tegenwoordig steeds kleiner wordt. Vroeger had je met een maat xl nog een echt ruim t-shirt maar tegenwoordig als je zo'n shirt koopt heb je het idee alsof je een korset om hebt. Zit zo strak als de tyfus.
En nog maar niet te spreken over truien. Ik hoef echt niet zo'n nichterig strak truitje, als ik een trui wil mag die ook best ruim zijn, dat zit tien keer zo lekker. Maar goed dan koop je XXL en dan zit ie nog tyfus strak.
En zo modder vet ben ik nou ook weer niet. Mijn BMI valt in de categorie; gezond gewicht.
Misschien komt het omdat de kleding industrie geregeerd wordt door nichten, die vrouwelijke kleding ontwerpen ofzo. Maar ik had echt het idee dat dit vroeger ( 5 jaar terug ) beter was.
![]()
Lijkt me eerder materiaal besparing. Waar ze eerst 1 trui konden maken kunnen ze nu van dezelfde stof 2 truien maken.quote:
Wat klopt hier niet?quote:Maar goed dan koop je XXL en dan zit ie nog tyfus strak.
En zo modder vet ben ik nou ook weer niet.
Ook merkbaar als je een 'kleine' koffie koopt bij de Starbucks hierquote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Biogarde het volgende:
De Europese XXL is sowieso veel kleiner dan bijvoorbeeld de Amerikaanse. Dat is met alle maten zo
Ik ga maar is in Amerika shoppen dan denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Biogarde het volgende:
De Europese XXL is sowieso veel kleiner dan bijvoorbeeld de Amerikaanse. Dat is met alle maten zo
Free refil bij McDonaldsquote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Ook merkbaar als je een 'kleine' koffie koopt bij de Starbucks hier
chillquote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Free refil bij McDonalds
en eigenlijk alle tenten waar ik geweest ben in de US
Sterker nog, ze snappen niet hoe we het hier dan doenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Free refil bij McDonalds
en eigenlijk alle tenten waar ik geweest ben in de US
Ik heb het wel over mannen kleding he. Waar die vrouwen in lopen dat kan niet strak genoeg zijn natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef L0t.. het volgende:
Je bent gewoon dikDe kledingmaten passen zich juist aan, aan de steeds dikker wordende mens, alles wordt steeds groter zodat de dikkerdjes kunnen zeggen van 'oohhh ik heb maar maatje 40', terwijl dat 10 jaar geleden gewoon een 44 was
Ik heb hier weleens een gratis tweede kop koffie gekregen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze snappen niet hoe we het hier dan doen
(What, no free refill in Holland??)
Ik opper een grondwetswijzigingquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze snappen niet hoe we het hier dan doen
(What, no free refill in Holland??)
Vetquote:Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens een gratis tweede kop koffie gekregen hoor
Geldt voor mannenkleding precies zo hoor. En boven maat 38/40 hoeft het van mij allemaal zo strak niet meer hoor bij de vrouwenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Ik heb het wel over mannen kleding he. Waar die vrouwen in lopen dat kan niet strak genoeg zijn natuurlijk.
Ikeaquote:Op zondag 3 mei 2009 12:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens een gratis tweede kop koffie gekregen hoor
Replayquote:Op zondag 3 mei 2009 12:45 schreef Bohica666999 het volgende:
Veel merken maken niet eens groter dan XL
Zoals replay en nog andere merken.
dus je bent 11?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:45 schreef hoerezooi het volgende:
who caresHeb toch alleen maar s nodig en heel soms m
dan komt je bjorn borg short beter boven je broekquote:Op zondag 3 mei 2009 12:45 schreef detulp050 het volgende:
Serieus, ik wilde hier gisteren een topic over openen
Ik heb meerdere polo's van Tommy Hilfiger en mijn polo uit 2007 (xxl) is gewoon 6 centimeter langer dan die van 2009
Wat een ongelofelijke tyfuslelijke wanproducten staan er op die pagina zegquote:Op zondag 3 mei 2009 12:48 schreef Brulbuffel het volgende:
Oke even alle gekheid op een stokje. Dit zijn dus de type truien op dit moment:
http://www.bonprixsecure.com/nl/Truien-3-701-shop.htm?id=1829940319918814407-0-49fd7557&directLandmark=navigation&directLandmarkP=%26name%3DShopnavi%26Shop%3D701
Lijkt leuk en aardig zo op die foto's maar als je het dan aandoet man, je krijgt amper lucht meer.
Waar zijn die wijde truien gebleven die gewoon tot op je bovenbenen vielen. Je weet toch.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:48 schreef MaryyJane het volgende:
Ligt ook wel aan het model shirt je koopt, sommige zijn nou eenmaal wat strakker dan andere![]()
Verder sluit ik me aan bij de rest ; je bent gewoon een dik vadzig varken FACE IT
Ik ben wel bijna even breed als hoog he.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
bijna hetzelfde als brulbuffel, en medium t-shirts passen vaak gewoon.toen ik 15 was droeg ik xl, lekker baggy enzo.
enige wat mij wel opvalt, is dat kleding van verschillende merken heel erg kan verschillen kwa maat.
Dat zegt helemaal niks over je kogel.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:51 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Ik ben 1.90 m en weeg 89 kilo. Dat is dus gewoon een normaal BMI.
Wat is dat voor zooi. Mode voor aspergestekers?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:48 schreef Brulbuffel het volgende:
http://www.bonprixsecure.com/nl/Truien-3-701-shop.htm?id=1829940319918814407-0-49fd7557&directLandmark=navigation&directLandmarkP=%26name%3DShopnavi%26Shop%3D701
Lijkt leuk en aardig zo op die foto's maar als je het dan aandoet man, je krijgt amper lucht meer.
Waar zijn die wijde truien gebleven die gewoon tot op je bovenbenen vielen. Je weet toch.
Nee, bij de H&M worden ze steeds groter.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef Brulbuffel het volgende:
Valt iemand anders het ook op dat kleding tegenwoordig steeds kleiner wordt.
Dat zijn toch gewoon goeie modellen truien?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat voor zooi. Mode voor aspergestekers?
Ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht dat je het ging hebben over de kleding van je vrienden door de Engelse Ziekte in de TT.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef L0t.. het volgende:
Je bent gewoon dikDe kledingmaten passen zich juist aan, aan de steeds dikker wordende mens, alles wordt steeds groter zodat de dikkerdjes kunnen zeggen van 'oohhh ik heb maar maatje 40', terwijl dat 10 jaar geleden gewoon een 44 was
quote:
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef L0t.. het volgende:
bedoel je niet andersom?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:30 schreef AJ187 het volgende:
Merk dat de kleding juist steeds groter wordt. Bij H&M bijvoorbeeld is een maatje S vergelijkbaar met een maatje L bij G-Star
vetlul.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef Brulbuffel het volgende:
Valt iemand anders het ook op dat kleding tegenwoordig steeds kleiner wordt. Vroeger had je met een maat xl nog een echt ruim t-shirt maar tegenwoordig als je zo'n shirt koopt heb je het idee alsof je een korset om hebt. Zit zo strak als de tyfus.
En nog maar niet te spreken over truien. Ik hoef echt niet zo'n nichterig strak truitje, als ik een trui wil mag die ook best ruim zijn, dat zit tien keer zo lekker. Maar goed dan koop je XXL en dan zit ie nog tyfus strak.
En zo modder vet ben ik nou ook weer niet. Mijn BMI valt in de categorie; gezond gewicht.
Misschien komt het omdat de kleding industrie geregeerd wordt door nichten, die vrouwelijke kleding ontwerpen ofzo. Maar ik had echt het idee dat dit vroeger ( 5 jaar terug ) beter was.
![]()
Vrouwen zien een truitje, kan ook zijn dat vriendin/vriend zegt van hey dat is leuk.quote:
Nope. H&M kleding valt echt groot.quote:
Misschien is het bij vrouwen juist andersom omdat die juist van strakke kleding houden.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:11 schreef Tristessa het volgende:
Ik ervaar het juist andersom eigenlijk. Kleding die steeds groter wordt, terwijl de maat steeds kleiner wordt. Laatst ook, ik paste een broek aan in maat 29, die was veel te ruim. Nou ben ik niet ontzettend dik of zo, maar ik weet wel dat ik geen maat 28 of nog kleiner heb.
Dat zijn dus niet de typen truien van tegenwoordigquote:Op zondag 3 mei 2009 12:48 schreef Brulbuffel het volgende:
Volgens TS word alles juist kleiner. Dus wanneer je vroegere een XL had, is die nu te klein en moet je een XXL dragen. Precies andersom dus.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:30 schreef AJ187 het volgende:
Merk dat de kleding juist steeds groter wordt. Bij H&M bijvoorbeeld is een maatje S vergelijkbaar met een maatje L bij G-Star
iddquote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef L0t.. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |