Jij bent dikker geworden maar geeft de kledingindustrie de schuld. In plaats daarvan moet je eens bewegen en minder bij McDonald's eten. Opgelost.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef Brulbuffel het volgende:
Valt iemand anders het ook op dat kleding tegenwoordig steeds kleiner wordt.
je bent gewoon dikquote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef Brulbuffel het volgende:
Valt iemand anders het ook op dat kleding tegenwoordig steeds kleiner wordt. Vroeger had je met een maat xl nog een echt ruim t-shirt maar tegenwoordig als je zo'n shirt koopt heb je het idee alsof je een korset om hebt. Zit zo strak als de tyfus.
En nog maar niet te spreken over truien. Ik hoef echt niet zo'n nichterig strak truitje, als ik een trui wil mag die ook best ruim zijn, dat zit tien keer zo lekker. Maar goed dan koop je XXL en dan zit ie nog tyfus strak.
En zo modder vet ben ik nou ook weer niet. Mijn BMI valt in de categorie; gezond gewicht.
Misschien komt het omdat de kleding industrie geregeerd wordt door nichten, die vrouwelijke kleding ontwerpen ofzo. Maar ik had echt het idee dat dit vroeger ( 5 jaar terug ) beter was.
![]()
Lijkt me eerder materiaal besparing. Waar ze eerst 1 trui konden maken kunnen ze nu van dezelfde stof 2 truien maken.quote:
Wat klopt hier niet?quote:Maar goed dan koop je XXL en dan zit ie nog tyfus strak.
En zo modder vet ben ik nou ook weer niet.
Ook merkbaar als je een 'kleine' koffie koopt bij de Starbucks hierquote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Biogarde het volgende:
De Europese XXL is sowieso veel kleiner dan bijvoorbeeld de Amerikaanse. Dat is met alle maten zo
Ik ga maar is in Amerika shoppen dan denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Biogarde het volgende:
De Europese XXL is sowieso veel kleiner dan bijvoorbeeld de Amerikaanse. Dat is met alle maten zo
Free refil bij McDonaldsquote:Op zondag 3 mei 2009 12:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Ook merkbaar als je een 'kleine' koffie koopt bij de Starbucks hier
chillquote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Free refil bij McDonalds
en eigenlijk alle tenten waar ik geweest ben in de US
Sterker nog, ze snappen niet hoe we het hier dan doenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Free refil bij McDonalds
en eigenlijk alle tenten waar ik geweest ben in de US
Ik heb het wel over mannen kleding he. Waar die vrouwen in lopen dat kan niet strak genoeg zijn natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef L0t.. het volgende:
Je bent gewoon dikDe kledingmaten passen zich juist aan, aan de steeds dikker wordende mens, alles wordt steeds groter zodat de dikkerdjes kunnen zeggen van 'oohhh ik heb maar maatje 40', terwijl dat 10 jaar geleden gewoon een 44 was
Ik heb hier weleens een gratis tweede kop koffie gekregen hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze snappen niet hoe we het hier dan doen
(What, no free refill in Holland??)
Ik opper een grondwetswijzigingquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sterker nog, ze snappen niet hoe we het hier dan doen
(What, no free refill in Holland??)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |