quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef Rollufie het volgende:
Kinshasa - Democratische (lol niet echt) Republiek Congo
De mensen op de foto maakten de zoektocht iets eenvoudigerquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
(was ie toch te makkelijk!, of ben je er geweest?)
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Rollufie het volgende:
[..]
De mensen op de foto maakten de zoektocht iets eenvoudiger
Lijken me heel andere huizen op die foto. Is nie goed nie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef Minskies het volgende:
Rustavi, Georgië?
Ik kon het wel een beetje in deze satalliet foto zien ..
Ja, was goed. De tram op de foto is trouwens een gewezen Amsterdamse tram. Echt raar om in zo'n vertrouwd ding te zitten in een heel andere stad. Van binnen hingen soms zelfs nog verschillende bordjes etc. in het Nederlandsquote:Op zondag 24 mei 2009 04:05 schreef captaintokyo het volgende:
Poznan is wel goed, toch?
Het is Osloquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef bork het volgende:
Oslo?
Nou, dan weet ik waar ik begin te zoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef loowie het volgende:
Ik hoop dat tie niet te moeilijk is want ik vertrek vannacht naar zuid Duitsland![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef Rollufie het volgende:
Dit kan alleen maar Heidelberg , Duitsland zijin
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:29 schreef Rollufie het volgende:
Ik denk Locarno , Zwitserland
Alhoewel de foto een beetje vaag is
Je hint was volslagen nonsensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef Rollufie het volgende:
Mijn hint was ook niet helemaal compleet zie ik nu aangezien Azie ontbrak
ok dan (dit is namelijk niet overal hetzelfde, sorry en bedanktquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:03 schreef loowie het volgende:
- OPDRACHT (PIC) GERADEN: De user die de opdracht geraden heeft en dit zelf heeft kunnen bewijzen, post (vrij) snel een nieuwe opdracht of geeft de beurt aan een ander. Indien dit niet binnen een 'redelijke' tijdsduur gebeurd, waardoor het spel stil komt te liggen, kan/mag een andere user een nieuwe opdracht posten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |