O, die mag wel wat afvallen dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, moet op de kat van de buren passen maar geef alleen 's ochtends en 's avonds even eten en spreek 'em dan even op een zwakzinnige toon toe.
Dat beest is vet joh!
Vertel, wat zeg je dan tegen hemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
en spreek 'em dan even op een zwakzinnige toon toe.
Nogal logisch met twee maal daags voerenquote:Dat beest is vet joh!
Zal ik 'em morgen met een pitbull laten spelen?quote:
hee ouwequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn ex is alweer een jaar of zeven alleen![]()
Een echte kat, met genoeg drinken en eten moet dat wel een dag of vier kunnen
Jaja dat is al afgerond en afgesloten geloof ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
good, let him know![]()
elvis was een malle schavuit..
mooi!
met moi aussi wel goed. hele dag gewerkt om klussie af te maken. net klaar. wilde eigenlijk op 't nest gaan, maar keek dus nog hier..
Nee, ik ben daar zeer serieus bezig met grafiekjes en tussenstanden. Bemoei mij er niet teveel mee, want ik krijg om muh flikker van Dementor die verteld dat ik graag de bunker in wil maar dat niet mag van hemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe. hoe is het ut. lang terug. nog lopen stangen in de cos?
Ik gok nog 2 a 3 weken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe lang nog voordat je van dat gekut af bent?
Gewoon, dat het een lelijk verwend monster is met zijn pens en zijn dikke kop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vertel, wat zeg je dan tegen hem![]()
![]()
Nogal logisch met twee maal daags voeren
Ja, dat vermindert de kans op 100 aanmerkelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik 'em morgen met een pitbull laten spelen?
En dan niet effe aanwippen bij de bunkert?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar Eindhoven heen en weer gereden. Best een kuteind.
Laat er ook een bunker onder bouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok nog 2 a 3 weken.![]()
Maar dan krijg ik ook een pálèsjûh.
Ja, ik vind dat ook nogal seniel. Mensen doen het ook bij ouderen die hulp nodig hebben. "Zullen wij u vandaag eens in bad doen meneertje?"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Iik snap daar echt helemaal niets van, mensen doen het ook vaak tegen baby's / kinderen.
Nou dan láát je het toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon, dat het een lelijk verwend monster is met zijn pens en zijn dikke kop.
En dat ik zelf die troep die ik geef niet door mijn strot zou kunnen krijgen.
Op zo'n Marc Marie-toontje.![]()
Moest van de buurvrouw.
Iik snap daar echt helemaal niets van, mensen doen het ook vaak tegen baby's / kinderen.
ja, dat heb ik gezien. mooie kleurencombi'squote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar zeer serieus bezig met grafiekjes en tussenstanden. Bemoei mij er niet teveel mee, want ik krijg om muh flikker van Dementor die verteld dat ik graag de bunker in wil maar dat niet mag van hem![]()
Jij leest ook echt alles hèquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gezien. mooie kleurencombi's![]()
dementor is toch wel een enorme tuthola
komp ik een keah kijkeh (okee, ik neem een nichtje mee, anders hoeft het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok nog 2 a 3 weken.![]()
Maar dan krijg ik ook een pálèsjûh.
Nee, met een grote boog er omheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan niet effe aanwippen bij de bunkert?
Zo ongeveer naast de woning van Cc, je kunt twee bezoekjes combinerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, met een grote boog er omheen![]()
Ik heb geen idee waar dat ding staat.
voor die classificatie hoef ik niet alles te lezenquote:
Het lijkt mij eerlijk gezegd zo'n verwend mormel dat 45 minuten naar adem happend op z'n rug gaat liggen als de buren weer thuiskomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:47 schreef CarOnline het volgende:
Nou dan láát je het toch?![]()
Tis niet zo dat die kat gaat lopen klikken dat jij niet op een Marc Marie toontje tegen hem praat.
Het idee vind ik wel goed, maar die jongens en meisjes die er nu in zitten vind ik te jong. Met dertigers er in zou het ontzettend leuk kunnen worden, nu geef ik een zeven. Het is vooral leuk om te zien hoe Bart en Bram uit het niets iets proberen te maken, daar geef ik ze best veel credits voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
is het de moeite waard om te streamen pour vous?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |