.
.  

Wanneer ben je er zondag, wij zijn er tot een uurtje of vier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zondag Cc meeten, dus dat kan niet misgaan natuurlijk.

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wanneer ben je er zondag, wij zijn er tot een uurtje of vier.

ik heb je plaatje effe gefixt dooiequote:

trek je wel wat leuks aan
   trek je wel wat leuks aan  

tot zondag
   tot zondag   

ja, vanzelfsprekend, 16.15 uur (haha. ik had het nog onder dat plaatje staan dat bij jou dus niet werkt, maar dacht: ik haal het maar weg anders krijg ik morgen op m'n kop etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb je plaatje effe gefixt dooie
dus wij zijn er dan om kwart over vier hé......trek je wel wat leuks aan
edit je hele plaatje doet het niet
deze wel?
ja dus....tot zondag

).
 ). hiiehaa
  hiiehaa  

Incrowd rulesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb je plaatje effe gefixt dooie
dus wij zijn er dan om kwart over vier hé......trek je wel wat leuks aan
edit je hele plaatje doet het niet
deze wel?
ja dus....tot zondag

Ik wil er daarvoor al zijn ja, zie ik jullie daarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wanneer ben je er zondag, wij zijn er tot een uurtje of vier.
 .
.

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dit tegenwoordig het "we-gaan-afspreken-in-de-bunker-laten-we-het-even-melden-topic?"

Sorry buuf, ik zal 't nooit meer doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dit tegenwoordig het "we-gaan-afspreken-in-de-bunker-laten-we-het-even-melden-topic?"
 . Zijn we nu weer vriendjes
. Zijn we nu weer vriendjes  

Prima, want het stoort mij ook, dat nogal hoog "ons kent ons" gehalte m.b.t. een extern programma. Dat Dementor en Cc daar zitten en er af en toe over melden vind ik prima, ze zijn er vanaf het eerste uur bij. Maar het lijkt nu toch echt wel "Ik ben vriendje van...." te worden en "ik zie je daar, kom je ook nog".quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry buuf, ik zal 't nooit meer doen. Zijn we nu weer vriendjes

kusjes, Puk.

. als toch, dan ff verder in TBO SC
. als toch, dan ff verder in TBO SC

Pietje, ik zie er geen enkel topic over. Wél dat het mogelijk is om werk te verrichten, maar ook daar komt niemand meer op terug. Het is nu los zand waarbij alleen "de bekenden" naar willekeur en eigen inzicht daar gezellig gaan meeten, blowen en wodka zuipen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hebben we geprobeerd en iedereen heeft de kans gehad zich daarvoor op te geven, in eerste instantie voor de rondleiding en daarna voor een dagje meedraaien.
Verder zal ik er hier niet meer over posten, anders kijkt buuf me nooit meer aan, en dat is killing. als toch, dan ff verder in TBO SC

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
 sorry Buuv... eigenlijk maakte ik een grapje omdat ik het grapje van WJ grappig vond en toen snapte WJ maijn grapje  en die maakte weer een grapje terug en toen en toen......
   sorry Buuv... eigenlijk maakte ik een grapje omdat ik het grapje van WJ grappig vond en toen snapte WJ maijn grapje  en die maakte weer een grapje terug en toen en toen......   weetnietmeer....
   weetnietmeer.... 
  waarschijnlijk gaan we naar de geitenboerderij maar daar zijn we het nog niet helemaal over eens
    waarschijnlijk gaan we naar de geitenboerderij maar daar zijn we het nog niet helemaal over eens   
  dat dan weer wel.....   dat was ook een grapje van WJ dat weet ik zeker
   dat dan weer wel.....   dat was ook een grapje van WJ dat weet ik zeker   

da's toch ook bijzonder. best wel.... enzo....
   da's toch ook bijzonder. best wel.... enzo.... dawast eigenlijk  enne Buuv mijn uitgescheurde oorlelletje begint al een stukje dich te groeien volgens mij
   dawast eigenlijk  enne Buuv mijn uitgescheurde oorlelletje begint al een stukje dich te groeien volgens mij   dus dat komt weer helemaal goed ........
   dus dat komt weer helemaal goed ........ 

ow terwijl ik dit hele verhaal aan het typen ben is er al een hele discussie gaande.......
   ow terwijl ik dit hele verhaal aan het typen ben is er al een hele discussie gaande....... ik ben weg hoor voordat ik  de lapo heb .....
   ik ben weg hoor voordat ik  de lapo heb .....  

Het is vandaag vrijdag, Caroo en APK komen je vast bijstaan in al je nodenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef Manu82 het volgende:
Ohja en ik vind het nogmaals vervelend dat ik alle SC's vol moet plempen

Ich gehe zum ferien morgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is vandaag vrijdag, Caroo en APK komen je vast bijstaan in al je noden

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar in september wordt het een "we gaan afspreken in Den haag" topic"

Ik denk 't niet, en als wel dan moet ie 't toch wat duidelijker doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het garpje van WJ wel degelijk een ondertoontje had. Niet dat hij er één minuut wakker van ligt, dat vast niet, maar hij legt volgens mij wel bewust de vinger op een zeer plekje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |