.
  .

Ik ben ontsnapt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey! Talitha!

Long time no see beeb! Watskeburt?1 hebben Jappie en Ian je nog steeds under there spell?
 Hoestie met jou en je boys?
 Hoestie met jou en je boys? 

En dan hebben wij harde werkers wel een borrel verdiend ook!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het zo eens checken. Bart is er niet, dus dan is de kans groter dat er nog een borrel of wat voor ons inzit. Zo niet, dan regel ik nog wel een fles. Stoli. Geen Smerignoff.
Morgen kan ik tenminste meedrinken, want ook mij lukte het niet mijn werk in vier dagen te proppen.

Koop morgen voordat je naar die bunker gaat effe twee trayen Aldi halve liters en pleur die dan de bunker in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan hebben wij harde werkers wel een borrel verdiend ook!
Gedraagt die Huub zich nog een beetje, of weten alleen Bart en jij waar die fles staat?
Maar je haalt een nieuwe dus, helemaal cool.
Ahhh Taliet!! Wat ziet Gertje er verzorgd uit! Helemaal geborsteld, vlechtjes in z'n manen, wortel in z'n kont! En ik maar denken dat je al lang aan de saté eeyore zat.

Daar heb ik niks over te zeggen, anders kwam ik nog wel effe bij je langs voor tante Sos.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Koop morgen voordat je naar die bunker gaat effe twee trayen Aldi halve liters en pleur die dan de bunker in.
Heb ik nog wat te lezen morgennacht.

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjdaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Dan ben ik vanavond wel een stuk onvermoeibaarder ... Die Overlevers snuiven de frisse lucht maar op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
Daar heb ik niks over te zeggen, anders kwam ik nog wel effe bij je langs voor tante Sos.
Kijken of ze in plaats van vijf kwartier ook zéven kwartier in een uur kunnen lullen.
 .
  .

En elke keer weer leuk hèquote:
 Heb m alweer drie keer gedraaid
  Heb m alweer drie keer gedraaid   Ik word gewoon vrolijk, vooral van die mevrouw in die cremekleurige trui
  Ik word gewoon vrolijk, vooral van die mevrouw in die cremekleurige trui   
   al ontdekte ik nu op de achtergrond ook iemand die stond te dansen alsof er een wesp in z'nd'r shirt zit.
  al ontdekte ik nu op de achtergrond ook iemand die stond te dansen alsof er een wesp in z'nd'r shirt zit.  

Fuck you... fuck you very very muhuhuuuch...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
OH!!! die is briljant
Vooral het Karpentertoontje maakt het helemaal af

Die tweede stem!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
Dat heeft ze destijds als anti-Boes liedje geschreven. Snap er niks van, de lieve man.

maar ik had al zo'n vermoeden dat het over Bush ging ja.
  maar ik had al zo'n vermoeden dat het over Bush ging ja.  

Het refrein kan je voor iedereen gebruiken ja, de coupletten zijn op wat minder mensen van toepassing.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die tweede stem!
Nou, het is velerlei toepasbaarmaar ik had al zo'n vermoeden dat het over Bush ging ja.

Én de video kijken hèquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het refrein kan je voor iedereen gebruiken ja, de coupletten zijn op wat minder mensen van toepassing.
Drié keer de Easybeats draaien

Wél motiverend om er nog een tijd mee door te gaan trouwens.

Fijn weekendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:45 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik duik weer even onder tot ver na het weekend ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |