Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezichtquote:
* Adolecens geeft koffie en een zeiltochtje om wakker te wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezicht
(maar dat was vanwege de plaat van Lily Allen)
Ow man, wat ben k nog moe. Ben echt net nog een paar minuutjes wakker en nog slaapdronken
Awwwwww! Wat attent!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Adolecens geeft koffie en een zeiltochtje om wakker te worden
[ afbeelding ]
quote:
Hoi MNRquote:
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi MNR
Ik voel me rot. Ik ben moe en heb nergens zin in.
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Hollequote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef djayzz het volgende:
Tvp
wie komen er volgende week (9mei) naar utrecht?
Ooo leuk!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dan zit ik in de Droomvlucht, de Python en natuurlijk muntje werpen in de wensput van vrouw Holle
Dat was ik al van plan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dan doe je lekker rustig aan, doe je verder niets en dan komt het allemaal weer goed.
Ik wilde gaan sporten vanmorgen, maar gezien de fysieke staat waarin ik verkeerd denk ik dat ik dat verzet naar de vroege avond.
Ik ben na half zes gaan slapen en was om kwart voor tien wakker. Te wakker..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook "Fuck you" recht in iemands gezicht
(maar dat was vanwege de plaat van Lily Allen)
Ow man, wat ben k nog moe. Ben echt net nog een paar minuutjes wakker en nog slaapdronken
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, gisteren niet uitgegaan en uitgeslapen tot half 12 en mijn wallen zijn gewoon weg!
Jemie...quote:Op zondag 3 mei 2009 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben na half zes gaan slapen en was om kwart voor tien wakker. Te wakker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |