Okay dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat laatste had ik al bedacht, 2! Maar, ik waardeer je bezorgdheid, echt.
Correct.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Je weet ook wat die grote negers met kleine blonde meisjes doen?
ps: Ik ben in Afrika geweest, maar wel veiligere landen. Afrikanen zijn dol op blonde meisjes![]()
Verwachte reactie van AKnynke: Ja maar ik ga niet naar Zuid-Afrika!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Correct.
One in four South African men questioned in a survey said they had raped someone.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8107039.stm
En dat terwijl ZA wčl voedsel, brandstof en een stabiele munt heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Verwachte reactie van AKnynke: Ja maar ik ga niet naar Zuid-Afrika!
Één maar?!?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Koffers zijn gepakt, ik ben er klaar voor geloof ik!
Nu vraag ik me af waarom ik dit in hemelsnaam ga doen, en niet gewoon voor de makkelijke weg zou kiezen. Maar goed, het komt vast allemaal goed!
Oh, en ik heb maar 1 bikini ingepakt!
Kijk dan maar eens naar de zure, negatieve reacties in dit draadje..... zo word je als je niet gaat!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef AKnynke het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ik dit in hemelsnaam ga doen, en niet gewoon voor de makkelijke weg zou kiezen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:25 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ondertussen ben ik al een paar dagen inZimbabwe. Vlucht was lang, en ik werd omgeboekt naar een andere vlucht in Nairobi, waardoor er niemand o het vliegvld was om me op te halen. Gelukkig kon ik een vriendin van een vriendin bereiken, en die heeft me naar een lodge gebracht. Gister de hele dag Harare in geweest, met een vriendin, en heb me absoluut nog niet onveilig gevoeld. Dat hoor ik ook van iedereen om me heen, dat het erg veilig is op het moment. De supermarkten liggen ook vol, dus honger zal ik niet hebben.
Oh, en het is koud 's nachts en 's morgens, ongeloofelijk! en vandaag overdag eigenlijk ook.
Latere updates zullen vast volgen, ga zometeen naar m'n kamer kijken met iemand van het werk, geloof ik!
* Casparovvv meldt.quote:
quote:
Ik ga me nu ook zorgen maken! Dit is het laatste wat we weten: nou, ik weet wel wat er verder gebeurd isquote:Op zondag 5 juli 2009 14:25 schreef AKnynke het volgende:
Latere updates zullen vast volgen, ga zometeen naar m'n kamer kijken met iemand van het werk, geloof ik!
LoL...quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja idd ik ook! Al zwanger?
Zelfs een pilletje houdt deciliters zaad van die lui daar niet tegen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:06 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
LoL...
Twee weken nodig om dŕt zeker te weten....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zelfs een pilletje houdt deciliters zaad van die lui daar niet tegen hoor
quote:Maar goed ben wel benieuwd naar een update.
Bron 07/07/09quote:Zimbabwe's crime statistics are seldom disclosed, but there has been a surge
of armed and violent robberies, particularly since Zimbabwe abandoned its
worthless currency in January and now uses US dollars or South African rands
Goed om wat van je te horen, Nynke! Succes verder!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:45 schreef AKnynke het volgende:
ik leef nog hoor!
Zit nu in een internetcafe. Weinig mogelijkheid tot internetten, en het internet is erg traag. Er was maandag wat oproer in Harare, maar ik heb er niets van gemerkt. ging over de nieuwe constitutie die op dit moment geschreven wordt.
Ik kom net terug van een sessie van het parlement, erg tof om eens bij te zijn. Ik ben aan het kijken of ik een autotje ga kopen om wat makkelijker te kunnen reizen..
Verder ben ik in het hostel waar ik eerst was gebleven, 300 dollar per maand, en altijd mensen om me heen als ik mensen willen. Ik ga elke morgen met een chickenbus naar de stad, alwaar ik als enige blanke onderweg ga naar m'n werk. Ik moet er nog steeds aan wennen om door iedereen aangestaard te worden, maar goed..dat komt vast.
Zo, een snelle update!
mensen die vanuit hier vertellen hoe en wat zij het beste kan doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik raad je overigens sterk af auto te rijden daar, laat staan om er één te kopen. 300 dollar is wel veel geld daar! Veel luxe in het hostel waarschijnlijk? Voor 200 euro (en zelfs veel minder) kun je een klein huisje huren.
Ja ze weet alles daar natuurlijk al en daarom is dit topic ooit geopendquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen die vanuit hier vertellen hoe en wat zij het beste kan doenAls er iemand weet wat wel en niet te doen is dat Nynke zelf natuurlijk.
Succes aldaar.
Ja klopt, ze moet vooral een auto kopen en niet luisteren naar mensen met ervaringquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen die vanuit hier vertellen hoe en wat zij het beste kan doenAls er iemand weet wat wel en niet te doen is dat Nynke zelf natuurlijk.
Succes aldaar.
nou das prima, maar geef dan ook direct het advies waarom je denkt dat dat niet zo handig isquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja klopt, ze moet vooral een auto kopen en niet luisteren naar mensen met ervaring
Die is eigenlijk wel zo'n beetje afgeschaft. $300 per maand lijkt mij ook best een hoop voor een hostel. Voor dat geld kun je in Istanbul een studio huren voor een maand.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
O, ik dacht ik al de vraag aan Nynke gepost had hoe ze opgevangen is door de NGO...
Kan ze beter gelijk een pickup kopen om de Zim-dollars in te doen om wat benzine te kopen
Ja interessant!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:11 schreef AKnynke het volgende:
ik kan jullie reacties niet lezen, maar wel reageren..Morgen duik ik wat langer een internetcafe in, en dan reageer ik uitgebreid (voor zover dat nodig is dan he!) Nu kom ik net thuis uit het werk, en ben ik moe. Er was de hele dag geen stroom, en de generator deed het een uur of 3 lang niet, dus dat was weinig werk te doen..
Nu eten koken en niets doen!
in Istanbul wel ja. Het leven is hier duur, onderschat dat niet. Sinds de dollarization zijn de prijzen behoorlijk omhoog te gaan. De 300 dollar die ik nu betaal is heel erg redelijk. Voor een gemeubileerde flat in een veilig complex betaal je heeel veel meer. Dus ik ben hier erg blij mee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die is eigenlijk wel zo'n beetje afgeschaft. $300 per maand lijkt mij ook best een hoop voor een hostel. Voor dat geld kun je in Istanbul een studio huren voor een maand.
ik heb me tot nu toe nog maar 1 keer onveilig gevoeld: toen ik 's avonds verdwaald was, en in het donker ergens rond liep, en allerlei mannen geld aan me kwamen vragen. Voor de rest loop ik rustig over straat, en stopt iedereen voor de rode stoplichten, en openen ze hun ramen om bijvoorbeeld kranten of bel te goed te kopen. Zelfs in de 'slum', de high-density suburb zou ik veilig over straat kunnen lopen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef HiZ het volgende:
Hoe zit het met car-jacking in Zimbabwe? Kun je in Harare wel voor rode stoplichten stoppen zonder bang te hoeven zijn voor je leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |