Yes pleasequote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Zal ik even een poll maken of Peter zijn gel mag houden?
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Peter vergelijken met een echte vent?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:21 schreef Rica het volgende:
Peter verliest weer puntjes.
Welke echte vent (mijn mening) kan het nu wat schelen om een week in dezelfde kleren rond te lopen? In paniek als ze zijn gel afpakken. lol Soms moet je oude mensen gelijk geven dat het tegenwoordig allemaal watjes zijn.
Eline piepte ook al over die kleren trouwens.
Slappe hap.
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter in de oorlog.. Kom mannen we pakken ze!! .. .. ik ga echt niet over dit zand heenlopen![]()
ja !!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
vrouwen logica het komt wel goed schatjequote:Op zondag 3 mei 2009 11:22 schreef beequeen het volgende:
Amber: Vechten voor je land, belachelijk. Het lijkt Amerika wel.
Huh?
Die arme man heeft tenminste nog op de ouderwetse manier Nederlandse taal geleerd en weet dus, dat je hier 'vermoordt' met 'n t erachter moet schrijven.quote:
ik ben voor!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat laatste is TE simpel, gewoon 5 dagen dezelfde kleding is leuker
ach voor iemand die niet in Nederland gestudeerd heeft / op school gezeten heeft vind ik dat gezeik over mn spelling niet relevant is aan mn interessesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:24 schreef bartoldi het volgende:
[..]
Die arme man heeft tenminste nog op de ouderwetse manier Nederlandse taal geleerd en weet dus, dat je hier 'vermoordt' met 'n t erachter moet schrijven.
Idd, gister al een heel pakje extra, vandaag echt niks extra.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:25 schreef snetje het volgende:
nee geen sigarettenze hebben gister al genoeg gehad ..
Ze moeten de kleren van Renate opsturen, daar moet Peter dan 5 dagen in lopen..quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat Peter als z'n kleren in moet leveren en in een overall rond moet lopen de komende dagen.
Hij wil niet *voor lul* staan.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:26 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat Peter al z'n kleren in moet leveren en in een overall rond moet lopen de komende dagen.
Meesterlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 11:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze moeten de kleren van Renate opsturen, daar moet Peter dan 5 dagen in lopen..
Dat is wel héél erg extreem zeg (ieuw)quote:Op zondag 3 mei 2009 11:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
we willen em ziek...niet dood van een of andere infectiequote:Op zondag 3 mei 2009 11:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |