Onze sleedoornen bloeien wel iets langer hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:59 schreef Kees22 het volgende:
Vandaag voor het eerst weer buiten gezeten en niet eens in de zon!
En wat sleedoorns uit de boskant gehaald en langs de achterkant gezet. Als ze wat groter zijn geven ze elk voorjaar een of twee dagen een witte achtergrond.
Geen idee, ik heb ze als opschot/uitschot pas deze week uitgestoken en verplant. Hoop dat ze aanslaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze sleedoornen bloeien wel iets langer hoor.
Heb je de soort die zoetige pruimpjes levert of de blauwe zuurbekjes?
Ja ze vinden de mooie losse grond wel aangenaam volgens mij. Wij hebben er een stroomdraadje omheen (zo'n schokapparaat voor vee) wat goed werkt, weet alleen niet of dit handig is in de stad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:53 schreef Goldmund het volgende:
hallo,
even een vraagje over een moestuintje in de stad. Wil namelijk een stukje van mijn tuin inrichten als moestuin. Maar er zijn veel katten in de buurt. Is er dan een grote kans dat ze de planten onder plassen/poepen?
Hebben jullie tips om dat te voorkomen?
Alvast bedank, Goldmund
Op http://www.kattenplaza.nl/kattenforum/ is er vast wel een topic met tips.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:53 schreef Goldmund het volgende:
hallo,
even een vraagje over een moestuintje in de stad. Wil namelijk een stukje van mijn tuin inrichten als moestuin. Maar er zijn veel katten in de buurt. Is er dan een grote kans dat ze de planten onder plassen/poepen?
Hebben jullie tips om dat te voorkomen?
Alvast bedank, Goldmund
Hmm. Ik bleek koploper van de dag. Op de zuurteschaal welteverstaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef sigme het volgende:
Als je serieus over wil komen maar niet teveel moeite wil doen, neem dan binnenkort een paar grondmonsters en ga 20 maart bij een filiaal van de Welkoop langs op de moestuindag.
Een goede bodem is het begin van het halve werk. Neem op diverse plaatsen een bodemmonster, meng dit door elkaar en neem wat tuingrond mee naar onze winkel voor een pH-bepaling en kalkadvies op maat. Klaar terwijl u wacht en geheel gratis.
Misschien doe ik dat ook nog wel
Dat is gelukt. Bed 12 staat vol gele uien + twee rijtjes sjalotten en twee rijtjes rode uien.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog wel een kilo of 15 kalk liggen, ik hoop dit weekend toe te komen aan minstens één bed bekalken, en daar vervolgens sjalotten en ui poten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |