Ja maar dan krijg je weer urenlang klagende, tranende mensen. En bovendien doet Eline daar toch niet aan meequote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk meer voorstander van 10 uur lang constant uien snijden ....of in 10 uur 2500 kraamvogels vouwen .....of Kaat der idee skippyballen ....
Nee, je kan beter weer poesie aaienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:46 schreef D. het volgende:
Zo, ff terug van Poes aaien
Zo te zien is er nog niets veranderd wat het streamen aantrekkelijker maakt
Zeiden ze dat dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Nostalgist het volgende:
En ze gaan tandenpoetsen..... Hoe weten ze dat het bijna 12 uur is ?
Nee, zeiden ze niet, maar om 12 uur mogen ze gaan slapen.... Of mag dat gewoon altijd als ze dat willen ?quote:
doen ze nu ook al ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:47 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je weer urenlang klagende, tranende mensen. En bovendien doet Eline daar toch niet aan mee
Ik ben eigenlijk voor GEEN opdrachten. Yup. Enorm saai op korte termijn. Laat ze het allemaal maar rooien daar . Op elkaar op een paar vierkante meter. Dat is al een uitdaging genoeg, de rest is alleen afleiding?
goed gokken i guessquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:52 schreef Nostalgist het volgende:
En ze gaan tandenpoetsen..... Hoe weten ze dat het bijna 12 uur is ?
and the winner isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het is Zaterdagavond U kunt geen kánt meer op.. Dit is.. eehhh shit! géén Kopspijkers..
[ afbeelding ]
geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, zeiden ze niet, maar om 12 uur mogen ze gaan slapen.... Of mag dat gewoon altijd als ze dat willen ?
Neuh niet altijd, ze hebben volgens mij een redelijk idee van de tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, zeiden ze niet, maar om 12 uur mogen ze gaan slapen.... Of mag dat gewoon altijd als ze dat willen ?
omdat het zaterdag isquote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef snetje het volgende:
waarom heb ik het idee dat ze op bier staan te wachten
omdat ze het 'besteld' hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 00:01 schreef snetje het volgende:
waarom heb ik het idee dat ze op bier staan te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |