ik heb toen ik jong was weleens gestrippokerd, maar weet nu ook niet meer precies hoe dat ging.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:09 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Maar in dit geval lijkt niemand de regels te kennen? Ik wacht nog even om te kijken wat ze er van maken
Ik begin me echt af te vragen of we de ''andere kant'' van Eline nog krijgen te zien, waar Dido het over had. Misschien ging dat over haar kont, maar zo speciaal is die niet aan de caps te zien, dus dat is ook al een teleurstelling.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef Espabilado het volgende:
Eline "Als je niks wint heb je toch een maand niks uitgegeven, staat er toch meer op je bank"
Zij werkt dus niet voor dr geld begrijp ik... oh ja wacht. IB-G hoer(ik ook hoor laatste tijd:P )
Was in de kooi al saai en hoppa doen we in de bunker weerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:13 schreef Susi het volgende:
Ik ga 'm afzetten, ik vind pokeren sowieso al stom
Ja, vond het ook al vreemd dat ze geen stake introduceren... Dat zou de regie natuurlijk alsnog kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:14 schreef Espabilado het volgende:
nee, voor nop spelenPoker zonder om iets van waarde spelen is geen poker, dat is eerder bingo...
Belangrijkste spelelement zon beetje
Hoeveel studies heeft is ze ook weer begonnen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:12 schreef Espabilado het volgende:
Eline "Als je niks wint heb je toch een maand niks uitgegeven, staat er toch meer op je bank"
Zij werkt dus niet voor dr geld begrijp ik... oh ja wacht. IB-G hoer(ik ook hoor laatste tijd:P )
ja bierspel ... heb ik al eerder voorgesteldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef D. het volgende:
Ze willen nu ineens een bierspel doen
Poker kan weer in de kast
3 meen ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:20 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Hoeveel studies heeft is ze ook weer begonnen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:16 schreef Eg_Wel het volgende:
Bluffen volgens Peter: "Dus ik zeg ik pas!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |