Bullshit. Ik versta dat heul wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die verstaan dat dan ook echt serieus niet.![]()
VET heb ik nu de wasmachine gewonnen?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor de meest ongenuanceerde en kortzichtige post van het jaar.
Nee! Iets veel beters! Een corrigerende opmerking wat u uw hele jeugd hebt gemist!quote:
Piel, je komt zeker uit Schaesberg ofzo, want in Nieuwenhagen noemen we elkaar allemaal piel hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Graftakkerige krankmongool. Ik weet niet uit welk tyfus gehucht je komt maar waar ik vandaan kom (Landgraaf jwtz) wordt echt niemand piel genoemd hoor
Nou in die ene serie waarin ze 12 miljoen winnen noemt die ene ook iedereen PIK!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef ManianMan het volgende:
In limburg is het de trend om je vrienden piel te noemen. Dus zo'n maat begon er pas geleden mee. Hij zij: Enne piel wie geit 't? Ik weet dat piel ook een andere betekenis heeft. Dus ik heb hem uitgescholden voor kutkop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |