Mestreech de bestequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb nog nooit iemand piel genoemd/horen noemen, TS komt zeker uit Mestreech ofzo
Hehe gehucht. Nee ik kom uit een wereldstadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Graftakkerige krankmongool. Ik weet niet uit welk tyfus gehucht je komt maar waar ik vandaan kom (Landgraaf jwtz) wordt echt niemand piel genoemd hoor
Het is dat je uit Limburg komt...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hehe gehucht. Nee ik kom uit een wereldstad
't is piel hier. Oh joa ich kom oet Remunj de sjiekste stad van Limburgquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef SexPistol het volgende:
Het is pik, niet piel. Je vrienden (inc. jij) zijn losers denk ik (hoop het niet)..
In Maastricht noemt men elkaar pik. Ik kom zelf uit deze paupersta, ik weet het dus..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb nog nooit iemand piel genoemd/horen noemen, TS komt zeker uit Mestreech ofzo
Alsjeblieft zeg dat dit niet echt gebeurd is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef ManianMan het volgende:
Hij zij: Enne piel wie geit 't?
Ja t is echt gebeurdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg dat dit niet echt gebeurd is.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is dat je uit Limburg komt...
EDIT: het is KANKERLUL!
Gefeliciteerd hoor (Y)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
't is piel hier. Oh joa ich kom oet Remunj de sjiekste stad van Limburg
Mijn vrienden die mij lul noemen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:22 schreef L-IS het volgende:
Je vrienden lul noemenben je een korpsbal ofzo
Limburg an sich is niet erg. De inwoners wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |