Volgens mij kun je het best opnieuw invriezen ja. Zal ik het in porties doen of in een grote gripzak?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:![]()
Maar als het dan ingevroren geweest is, kan ik het dan gewoon weer de vriezer in pleuren?
Vast wel he?
Dat je iets maar 1 keer mag invriezen geldt natuurlijk alleen voor eten.
Ik heb um erbij gezet, maar echt een gevoelige huid heb ik niet, in die zin dat mijn huid zelden slecht reageert op producten.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
Salt, ik denk dat crash course misschien ook wel wat voor je is, die gebruik ik graag. Ik heb een gevoelige, redelijk droge huid.
[..]
Volgens mij kun je het best opnieuw invriezen ja. Zal ik het in porties doen of in een grote gripzak?
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:12 schreef Dipkip het volgende:
Salt, ik denk dat crash course misschien ook wel wat voor je is, die gebruik ik graag. Ik heb een gevoelige, redelijk droge huid.
[..]
Volgens mij kun je het best opnieuw invriezen ja. Zal ik het in porties doen of in een grote gripzak?
Ik denk dat ik die ga proberen, wie heeft daar ervaring mee?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat jij het makkelijkste vindt hoor.
Ik heb ze altijd in porties in de vriezer.
Wil je BB Seaweed proberen of ken je die al?
Nee, die ken ik nog niet maar ben heel benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Wat jij het makkelijkste vindt hoor.
Ik heb ze altijd in porties in de vriezer.
Wil je BB Seaweed proberen of ken je die al?
Bij mij meestal 3-5 werkdagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef -Peach het volgende:
Hoeveel dagen duurt het eigenlijk voordat zo'n bestelling uit de UK er is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |