Precies, daar had men heel wat credits voor moeten aanschaffen...quote:
account banquote:
Precies mijn woorden....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
En wie zegt dat dat broertje van Jeroen niet al eerder de grootste concurrent van zijn broer onderaan heeft geplaatst. ??
Jammer hoor, vond Bobby de aanjager van de groep (en daarmee het programma).![]()
Mooi wel ja! Ook ineens een Pim met nieuwe Duracell batterijen! Benieuwd hoe de onvermijdelijke clash tussen die 3 (+Jeroen) gaat aflopen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
Peter die "voor" de groep gaat staan... Hij wil wel héél graag....
Ach en een klopje op zijn eigen schouder.... "Ik had even een helder momentje"
Met z'n sjaaltjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar het komt een beetje onwerkelijk over.... Beetje onwerkelijk hem nu als "leider" te zien....
nope ik ben nog ingelogdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Flabberguest het volgende:
wtf mijn account is helemaal weg op die site. meer mensen last van?
Mijn eigenquote:
Dat is dan wel het voordeel van de situatie, ja.... "Voer voor psychologen"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Mooi wel ja! Ook ineens een Pim met nieuwe Duracell batterijen! Benieuwd hoe de onvermijdelijke clash tussen die 3 (+Jeroen) gaat aflopen..
Niks mis met het vertrek van Bobby! Op naar een nieuwe aflevering in de strijd om het nieuwe alfa-mannetje te worden!
Yup 2 accounts wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef Flabberguest het volgende:
wtf mijn account is helemaal weg op die site. meer mensen last van?
mooi is dat. allemaal problemen makenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Mooi wel ja! Ook ineens een Pim met nieuwe Duracell batterijen! Benieuwd hoe de onvermijdelijke clash tussen die 3 (+Jeroen) gaat aflopen..
Niks mis met het vertrek van Bobby! Op naar een nieuwe aflevering in de strijd om het nieuwe alfa-mannetje te worden!
Nieuw accountquote:
Nop niks gebruikt, had zelfs nog 3 credits staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nope ik ben nog ingelogd
heb je die bug gebruikt ? dan kan t mss zijn dat ze je gebanned hebben
Ach dat kan dan ook wel weer handig zijn in combinatie met een balk, als hij erachter komt, dat Jeroen hem voorbij gaat streven in het leiderschap...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |