Nee, ze hebben gewoon credits gejat, jatten is strafbaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hallo Politie! Wij organiseren een internetstream van een aantal mensen die we opsluiten in een bunker en daar mogen kijkers dan tegen betaling op stemmen. Nu blijkt dat er onverlaten op slinkse wijze tóch stemmen hebben uitgebracht waar ze helemaal niet voor betaald hebben! Kunt u die nu arresteren alstublieft? Het is namelijk niet eerlijk dat Bobby nu moest vertrekken!
Met hartelijke groet,
B&B
Zoiets?
Ik denk dat ze vooral geschrokken is van het feit dat ze met geen mogelijkheid kunnen inschatten hoe het ervoor staat, door de laagste poll stand van Bobby.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, zeg... Wat kan die Eline zich aanstellen. "Jeetje seg, wat heftig dit. Waar zijn we aan begonnen?"
Ze staat om zich heen te kijken alsof ze opeens in een jappenkamp geïnterneerd is...
maar ze is zo lieeefquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, zeg... Wat kan die Eline zich aanstellen. "Jeetje seg, wat heftig dit. Waar zijn we aan begonnen?"
Ze staat om zich heen te kijken alsof ze opeens in een jappenkamp geïnterneerd is...
Precies!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Via dit COS-Topic gaat hem dat zeker niet worden.....
Hoop je dat of is dat al zeker.Zou balen als weer die twee andere meiden deze opdracht moeten doen.En Eline weer een spelletje.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Via dit COS-Topic gaat hem dat zeker niet worden.....
Stop eens met je gezeur hier, als je daar gebanned bent moet je daar gaan zeuren. Wij kunnen er niks aan doen iig.quote:
Mailen, open een topic, ga naar de irc chat, whatever, maar hier zal het niet snel worden opgepakt in het drukste topic van TBO.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
er is ook niet echt een mogelijkheid he, dan alleen te PM'en en vervolgens reactie krijgen met: we gaan bekijken.
Dat is de Calimero-act. Ze denkt dat dat aandoenlijk isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:59 schreef FuTilE het volgende:
Môôiiii 250 erbij legge en dan dan er volgende week voor ¤500 favo-bashing gepleegd worden!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
die krijgt voor 250 euro credits teruggestort, dus die kan ff vooruit
Ik heb gestemd met de gedachte dat de stemming sluit op zaterdag 19:55 , ookal heb ik dagen eerder gestemd, dan nog klopt het niet als de stemming zomaar veel eerder sluit. Het is niet juist om zomaar een tussenstand van paar uur eerder te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er is dagenlang gestemd zonder problemen, vanmiddag ging er iets mis, zou, zakelijk gezien, niet juist zijn om alle credits terug te geven. Is ook niet uit te zoeken waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |