Er gebeurd immers zoveel in die bunker nu wat gewoon ondersneeuwt! Schandalig gewoon!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er hier over doormiepen, zo tussen de Commentaren Op Streams is een goed idee.... vooral ook lekker overzichtelijk en makkelijk terug te vinden
Ik houd ook niet van mensen die worden gewaardeerd en populair zijn om hun uiterlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stemmetje alleen al. Ik word helemaal niet goed van dat trutje.
Ze wil "gekoesterd worden".
Als mijn credits op zijn koop ik gewoon nieuwe, zou niet weten waarom niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga ervanuit dat het nu eerlijk gaat ???
Waarom dan geen credits meer kopen ?
Het Shownieuws volkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van mensen die worden gewaardeerd en populair zijn om hun uiterlijk
Voor de groep, in hun beperkte wereld, voelt het waarschijnlijk als "sterven"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh... zijn er dooie gevallen? de slachtofferrolletjes worden een beetje té banaal voor You-tube hoor..
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als mijn credits op zijn koop ik gewoon nieuwe, zou niet weten waarom niet.
Wat mij betreft mag ze dat thuis voortzetten. Dat gemiep en gejank kan ik heul niet tegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
Eline had haar gulp helemaal open laten staan.
Ze voelt zich nú helemaal thuis....
Daar had hij zelf ook niets mee te maken natuurlijk...... had ie niet met Peter mee moeten stemmenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen typt zijn dagboek.... Ben benieuwd hoe hij reageert op het weggaan van zijn maatje....
Een item van hun luxe items lijst.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef rene90 het volgende:
Waarom zo lang wachten op het eetduel..wat kunnen ze ermee winnen?
Vandaar die open gulp?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
Eline schijt in haar broek voor de battle. Dat wil ik zien.![]()
en wat zit daar onder ?quote:
denk het niet, het is gewoon een bug , smart find , meer nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:22 schreef tonja het volgende:
Wordt er nog iets als aangifte gedaan? Het is gewoon diefstal van die hackers.
Of wordt de webbouwer aansprakelijk gesteld?
Ik voel me wel bestolen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |