Zojuist dus zat ik een lekkere dikke Jack uit het raam te smoken en zie ik dat kleine opdondertje van een buurjongentje een beetje voor m'n crib voetballen. In z'n eentje overigens

beetje tegen een muurtje schieten.. whoop-tie-fuckin-doo
Maargoed.. dan kom ineens de buurvrouw naar buiten. Ik denk zo: fuck ze komt weer janken over mijn snaak die de hele buurt voorziet van een lekkere frisse geur, dus ik begon me zo al half te verschuilen want die bitch is best psycho
Maar gelukkig kwam ze alleen om dat kutjoch naar binnen te roepen (zie vakje 1 op de verf).
Kutjoch vraagt of hij nog iets langer buiten mag blijven en dat vindt de tokkie goed. (vakje 2)
Kind blij want hij kon zichzelf nog een tijd vermaken, ik blij want ik kon mezelf weer vermaken en buurvrouw minder blij maar dat is ze toch bijna nooit.
Jonko op dus laat die space maar komen

. Kwartier later ofzo komt ze als een malle naar buiten rollen omdat dat kind nog steeds niet binnen is

(vakje 3 op de verf)
Zij zo geirriteerd snauwen zo van: Ben je nou nog niet binnen? Ik dacht zo in mezelf van: Nee bitch, als hij binnen was zou jij niet als een kansloze over straat gaan schreeuwen en die schande zetten. Ben ik nou zo slim of is de rest zo dom?
Dat kutjoch had blijkbaar de grootste lol in z'n uppie want hij wilde nog steeds niet naar binnen. (vakje 4)
Blijkbaar sloegen er een paar stoppen door bij de psycho want ze begon ineens kkhard te schreeuwen van: EN NU IS HET GENOEG!! NAAR BINNEN JIJ.
Dat kind zo van: WOOEEHOEE WAAAHHH BOEHOEEE *SNIK*
Ik zo van: BIATCH!!! KANKREKIND, GEEF M'N SPACE TERUG
Klacht: Tokkiebuurvrouw die zichzelf te schande zet
Subklacht: Jankende kutkind waardoor ik m'n high kwijt ben geraakt
Kinderen die al om kwart voor 8 moeten slapen

Maargoed hij is nu wel binnen en dat wijf ook dus ik krijg wel meteen een herkansing
Verf:
[ Bericht 0% gewijzigd door J.Herrer op 03-05-2009 01:19:39 ]