Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef Chai het volgende:
Ze moest gelukkig gauw een andere kant op. Eigenlijk heb ik er verder niet op gelet, want fietste met iemand anders waar ik mee aan het praten was.
Dat is juist een beetje het probleem. Dit soort broeken worden maar door 1 soort vrouw gedragen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef B.. het volgende:
Zolang degene die het draagt ok is vind ik die broeken wel leuk
Door jou?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist een beetje het probleem. Dit soort broeken worden maar door 1 soort vrouw gedragen.
Ja, dat is nog waar ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist een beetje het probleem. Dit soort broeken worden maar door 1 soort vrouw gedragen.
Ja!! maar dat kun je zien door die broekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:31 schreef XDo het volgende:
HET GAATTOG OM HET INNURLUK???!!!
quote:
Een leraar? Of een lerares?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had vroeger een leraar Nederlands die het liefst witte broeken met blauwe en zwarte strings eronder droeg![]()
![]()
![]()
Ik zie er toch niet uit als iemand die de hele tijd met z'n camera rondloopt.quote:
Was te proberen....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik zie er toch niet uit als iemand die de hele tijd met z'n camera rondloopt.
Of je regelt een Fok! meet hier bij mij thuis.quote:
Je leest het goed, een leraarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Een leraar? Of een lerares?![]()
En ik weet niet waar jullie allemaal wonen..
Maar ik zie hier wel van die spange chickies lopen met die broeken hoor.
25 zijn en in verval rakenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor in verval raken moet je toch wel minstens 25 zijn of ouder zijn hoor...
De top van de vrouw is op 19-jarige leeftijd, vanaf daar is het enkel bergafwaartsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
25 zijn en in verval rakenDan doe je iets niet goed.
MILFSquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De top van de vrouw is op 1916-jarige leeftijd, vanaf daar is het enkel bergafwaarts
quote:
Die kerel rechtsvoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:35 schreef Lundegaard het volgende:
Dan maar liever toch een witte broek aantrekken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De top van de vrouw is op 19-jarige leeftijd, vanaf daar is het enkel bergafwaarts
Had ze ook paardetanden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Chai het volgende:
Vandaag had ik weer pech. Voor mij fietste een uitgezakte vrouw met z'on witte broek aan. Zo een typische witte broek die uitgezakte vrouwen dragen met zeer slechte kwaliteit. Zo eentje waar die vrouwen dan een string onder dragen. Zodat de hele wereld kan ziet dat ze een ondanks hun uitgezaktheid toch nog een string dragen. Verschrikkelijk, het ziet er echt niet uit. Vrouwen die deze combinatie dragen pakken vaak de fiets en gaan dan zo zitten dat de aandacht al gauw gevestigd word op de kont.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:35 schreef Lundegaard het volgende:
[ afbeelding ]
..of een vuilniszak. In ieder geval iets.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:35 schreef Lundegaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen dan met een duidelijke string die doorschijnt.
quote:
Nee, dat maakt het veel beterquote:Op zondag 3 mei 2009 02:12 schreef stamppot het volgende:
en wat als ze een string over hun witte broek aantrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |