whaha, handwasjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:42 schreef ejvdb het volgende:
ja maar doe het dan ook geleidelijk aanzelf en drop hier niet elke vrijdag je was neer al een half jaar lang maar doe dan zelf eens een handwasje.
Punt, broer die elk weekend zijn was hier neerflikkert en alles hier weer meeneemt,
Ga dan niet opjezelf
Wat kost dat nu, gedeeld met 5 man.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Deliah het volgende:
Misschien kunnen ze geen eigen wasmachine betalen.
waarom ga je dan op kamers? Als je zelfs je basisbehoeften niet kunt betalen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Deliah het volgende:
Misschien kunnen ze geen eigen wasmachine betalen.
Ik snap je klacht niet, wat maakt dat nu uit? Lekker makkelijk tochquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Van die studenten die heel stoer vertellen ik woon op mezelf, maar ondertussen elke week de was bij papa en mama droppen en daar de kliekjes meenemen.
Ga dan niet op jezelf wonen of neem alle verantwoordelijkheid!
Klacht: Dat dus.
Maximaal profiteren van paps en mams en zo meer geld overhouden voor bier en andere leuke dingenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Van die studenten die heel stoer vertellen ik woon op mezelf, maar ondertussen elke week de was bij papa en mama droppen en daar de kliekjes meenemen.
quote:
Het is wel wennen zo alleen op eigen benen, elke morgen zijn m’n broodjes aangebrandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:40 schreef Neleos het volgende:
Wat is je punt, zo leer je geleidelijk aan op eigen benen te staan.
Niet waar!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef ejvdb het volgende:
Daarom kan je nog wel een hanwasje zelf doen,
Hahah TS zei handwasje EINZ!!!@1111@@!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |