SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het over de aangifte inkomstenbelasting 2008? Dan moet je afwachten, je krijgt vanzelf een brief thuis. Voor 1 juli.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:54 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Wat een prutsers ook krijg ik nou geld of moet ik betalen schrijf het dan zodat iedereen het snapt
kut belasting![]()
klacht :belastingsdienst
te ontvangen of te verekenen 583 het bedrag dat overblijft na verekening wordt overgemaakt op rekeningnr ..........quote:
Je antwoord. Was dat nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
te ontvangen of te verekenen 583 het bedrag dat overblijft na verekening wordt overgemaakt op rekeningnr ..........
Dus, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
te ontvangen of te verekenen 583 het bedrag dat overblijft na verekening wordt overgemaakt op rekeningnr ..........
Ja man, je krijgt het geldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
dat betekent dat je moet betalenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Ben je nu niet blij, TS?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Dat is vaker zo, dat je het geld nét iets eerder ontvangt dan de brief.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Technofreakzz het volgende:
op mijn brief stond 2 mei maar heb hem de eerste al ontvangen.. hoe zit dat dan?
Net als bij je werkgever, ze matsen je zodat je geld in het weekend hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Technofreakzz het volgende:
op mijn brief stond 2 mei maar heb hem de eerste al ontvangen.. hoe zit dat dan?
dat zou nog eens goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
O. anyway, het zal er maandag of dinsdag wel opstaan.
Je krijgt het geld altijd heeel snel na de brief.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dat zou nog eens goed nieuws zijn
kom maar op met die 1200 pleuroquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je krijgt het geld altijd heeel snel na de brief.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:10 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dat zou nog eens goed nieuws zijn
als jij mij je digid en inlogcode geeft maak ik er 35.000 vanquote:
niet iedereen is zo slim als jouquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:14 schreef The.Apple het volgende:
Best knap, wel het formulier in kunnen vullen, maar het antwoord erop niet begrijpen.
hihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:13 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
als jij mij je digid en inlogcode geeft maak ik er 35.000 van
stiekum word er 50.000 terug gevraagdquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja man, je krijgt het geld.
Maar als je nog een belastingschuld ergens van hebt, dan wordt het eraf getrokken.
nou nou.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:14 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
niet iedereen is zo slim als jou
dat snap ik niet..quote:
Een paar dagen daarna dacht ik ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je krijgt het geld altijd heeel snel na de brief.
als jij nou je teruggave aan mij doneert vind ik je lief hoor..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |