quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:21 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk speelt Iniesta gewoon, wat een geweldenaar!
Jazeker, scoort alleen erg weinig voor een aanvaller.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zo dom he, best goede voetballer hoor. Zit gewoon weg te kwijnen
Zijn laatste seizoen bij Barça scoorde hij anders best veel, en ineens wilden ze hem wél een nieuw contract aanbieden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jazeker, scoort alleen erg weinig voor een aanvaller.
quote:Real Madrid CF:
Keepers: Casillas, Dudek.
Verdedigers: Ramos, Cannavaro, Metzelder, Torres, Heinze, Marcelo, Garcia.
Middenvelders: Lass, Gago, van der Vaart, Faubert, Parejo, Robben.
Aanvallers: Raúl, Higuain, Huntelaar, Saviola.
Het centrale duo van Real vind ik wel onthutsend zwak.quote:FC Barcelona:
Keepers: Valdés, Jorquera,
Verdedigers: Piqué, Puyol, Cáceres, Sylvinho, Alves, Abidal,
Middenvelders:Xavi, Iniesta, , Hleb, Keita, Gudjohnsen, Touré and Sergio Busquets.
Aanvallers: Henry, Bojan, Eto'o, Messi,
Cannavaro is gewoon degelijk, en Metzelder staat zijn mannetje normaal gesproken. Tegen Barça is het echter een ander verhaal. Maargoed, had je soms een beter idee?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Het centrale duo van Real vind ik wel onthutsend zwak.
Nou ja het ging me meer om het feit dat zoals de verdediging nu staat, na de schorsing van Pepe, hier duidelijk het achilleshiel ligt van Real. Hopelijk weet Barcelona daar vandaag en komende tegenstanders optimaal van te profiteren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Cannavaro is gewoon degelijk, en Metzelder staat zijn mannetje normaal gesproken. Tegen Barça is het echter een ander verhaal. Maargoed, had je soms een beter idee?
Eerst maar zien wie er van die namen in de basis starten hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Het centrale duo van Real vind ik wel onthutsend zwak.
Correct.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:36 schreef kevin6188 het volgende:
Wil wel ff kijken. Begrijp dat Sport1 stream aanbiedt via haar site?
Hadden ze bij de vermoedelijke opstelling tegen chelski ook gedaan en uiteindelijk speelde hij wel gewoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Marca stond Henry wissel![]()
Beter heeft Sport 1 weer full screen net als bij de vorige thuis match van Real
Wat de verdediging betreft kun je 'm toch zo invullen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Eerst maar zien wie er van die namen in de basis starten he
Evenals Torres, maar ik zou het begrijpen als Heinze tegen Messi start.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat de verdediging betreft kun je 'm toch zo invullen?
Ramos-Cannavaro-Metzelder-Heinze
Metzelder deed het vorige week wel aardig overigens tegen Sevilla.
Dat maar doen ja. Drie euro is nog te doen. Tenminste geen gekloot met streams.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/live/
Best mogelijke stream. Je heb toch nog wel 3 eurootjes op je rekening staan?
Ok, cool. Eventueel ook reacties na afloop?quote:
Wat maken die 20 seconden nu uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk loopt Sport 1 niet 20 seconden achter, zoals wel vaker (bijna altijd) bij thuiswedstrijden van Real.
Online wedden.quote:
Goals waarvan je al weet dat ze gaan vallen voordat je ze daadwerkelijk ziet (livescore-sites enzo).quote:
PM me even hoe je dat gaan doen borisziequote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:24 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat ik wel een paar euro kan missen om een goede stream te hebben voor dit duel.
Dan bezoek je die sites 45 minuten niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goals waarvan je al weet dat ze gaan vallen voordat je ze daadwerkelijk ziet (livescore-sites enzo).
lekker boeiend, van mij mogen zequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk loopt Sport 1 niet 20 seconden achter, zoals wel vaker (bijna altijd) bij thuiswedstrijden van Real.
Dat durf ik niet te zeggen Kevin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ok, cool. Eventueel ook reacties na afloop?
Nog niet bekend, heb me Real Madrid shirt al aanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef SCH het volgende:
Spelen de Nederlanders met een rouwband, net als Mark van B.?
Toch wel je Barçashirt ernaast, voor het geval die op voorsprong komen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog niet bekend, heb me Real Madrid shirt al aan
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog niet bekend, heb me Real Madrid shirt al aan
Ik hoop het niet. Overdreven gedoe.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef SCH het volgende:
Spelen de Nederlanders met een rouwband, net als Mark van B.?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Toch wel je Barçashirt ernaast, voor het geval die op voorsprong komen?
Would be nice.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen Kevin.
Ik hoop het wel voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |