Ik vind Schepers echt dramatisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Kopbal het volgende:
Die Schepers doet het ook wel aardig, beter dan Velder die er de vorige wedstrijd in stond.
Schepers speelt toch redelijk nu hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik vind Schepers echt dramatisch.
Verdediging is echt top muv rechtsback. Middenveld zie je weinig.
Eurosportquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:39 schreef Robinhoo het volgende:
"Is toch mooi als zo'n speler zo hard in komt lopen, kan je hem lekker uitkappen, dan heb je een mooi en rijk leven"
Is dat die linksback?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:40 schreef Kopbal het volgende:
Van Huijgevoort staat ook wel lekker te ballen.
Mooi om dan in de finale nog een keer tegen ze te spelen en dan wel goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Nederland speelt goed hoor, veel beter als tegen Duitsland
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:21 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de Feyenoorders inderdaad, en dan vooral naar de 2 bovenstaande bazen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
Een Nederlands team dat in de finale komt, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
EK<21?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
Nog 40 minuten....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Kopbal het volgende:
EK 1988quote:
Het commentaar is geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Kopbal het volgende:
Doet het toch bewustHij raakt die bal compleet verkeerd.
De bal komt niet eens op de lijn lijkt het, dat zijn toch de mooiste goals, lekker demoraliserend voor de tegenstander :pquote:
Was zo bedoeld hoor, met effect, net als die vrije trap.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef neilpad het volgende:
Hij was er niet in zijn geheel over heen lijkt me. Die grens stond ook echt 3 meter van de achterlijn toen Castaignos zijn mislukt schot afleverde.
Ja of het motiveert ze juist extraquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De bal komt niet eens op de lijn lijkt het, dat zijn toch de mooiste goals, lekker demoraliserend voor de tegenstander :p
Later ook nog scout geweest van Feyenoord, zo onbekend is hij dus niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Robinhoo het volgende:
Bouwmeester een beroemde naam, moeten we wel terug naar de jaren 60
Alsof ik Evert ten Napel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef pfaf het volgende:
Dat was een flinke kans hoor. De jongens moeten wel even hun kop er bij houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |