Familie van Laura?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:50 schreef Pl0x het volgende:
The Bunker is vanmiddag voor korte tijd het slachtoffer geweest van een hackpoging.
Hierbij is een aantal stemmen onterecht toegekend aan Overlevers.
Door razendsnel ingrijpen is het lek inmiddels gedicht en het probleem verholpen. Met dank aan Pieter Vlasblom a.k.a plox.
Aangepast door sander
ik was blij dat je de boel ontdekte. de oplossing is niet mijn oplossing. ja, ik krijg wat betreft de exit waarschijnlijk mijn zin, maar da's dan ook alles.quote:
Die zijn ook geldig, dat is verdomme het hele punt. Dat is nu dus helemaal voor niks geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:54 schreef Espabilado het volgende:
Maar wat nou als het overgrote meerendeel van de stemmen gewoon geldig is, dan staat Renate nu 1e...
Naja ik ben toch voetbal kijken straks
Ik ben ook wel blij met de tagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was blij dat je de boel ontdekte. de oplossing is niet mijn oplossing. ja, ik krijg wat betreft de exit waarschijnlijk mijn zin, maar da's dan ook alles.
Renate heeft binnen een uur tijd meer dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit vind ik echt kut. Renate stond vanochtend 30 stemmen vanaf Amber en Jeroen die ook wel eens onder Renate stonden. De deelnemers stemmen zeker renate eruit. Er zijn veel mensen die 12 euro aan credits VOOR Renate hebben gekocht.
De kijker bepaalt, niet de deelnemers.
Precies. Bobby en Renate stonden gisteren ook al onderaan. Ik heb vanmorgen speciaal votes gekocht om een leuke competitie te voeren met Danny en Co en om Renate dwars zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die zijn ook geldig, dat is verdomme het hele punt. Dat is nu dus helemaal voor niks geweest.
Ze heeft ook 400 tegenstemmen gekregen in die periode. Bobby heeft in die periode ook weer iets van 400 stemmen erbij gekregen. Klopt dat allemaal wel?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen eeen uur tijd meet dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Mooi, das dan ook weer duidelijk.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Renate heeft binnen eeen uur tijd meet dan 1000 + votes gekregen, de betalingen komen niet overeen met de gebruikte credits.
Vanochtend stond ze 10 punten af van Amber en Jeroen en stond jeroen er 300+ onder nog. Nu de bewoners kunnen kiezen heeft stemmen geen enkele zin gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is dit nog steeds een flutoplossing.quote:
ik heb bijna 250 euro TEGEN renate gekocht. en nu?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef Stefan het volgende:
Er zijn veel mensen die 12 euro aan credits VOOR Renate hebben gekocht.
Te vaak geF5'ed?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:01 schreef Kwaliteit het volgende:
WAAROM kunnen jullie wel op de site komen, en ik totaal niet? niet met IE, niet met FF en ook niet met google chrome
Ben je niet helemaal goed wijs, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb bijna 250 euro TEGEN renate gekocht. en nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |