Er zijn betaalbewijzen van de credits die wel betaald zijn, dus het lijkt me sterk dat de betaalde credits komen te vervallen....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tjah, als iedereen op 0 gaat dan hou ik ermee op.
Als jij aan t unbuggen bent waarom meld je dan in hemelsnaam eerst de bug met uitleg in dit forum?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Pl0x het volgende:
Jongens rustig ik en niek en sander zijn druk bezig met unbuggen
Ja maar als ze alles op 0 zetten kan er ook geen exit zijn vanavaond. Dan moet iedereen zn credits weer opnieuw besteden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn betaalbewijzen van de credits die wel betaald zijn, dus het lijkt me sterk dat de betaalde credits komen te vervallen....
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Pl0x het volgende:
Jongens rustig ik en niek en sander zijn druk bezig met unbuggen
Het major leak is al GEFIXED
Dat dus vooral, daar kan ik niet bijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als jij aan t unbuggen bent waarom meld je dan in hemelsnaam eerst de bug met uitleg in dit forum?
aandacht. Hij is 15quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als jij aan t unbuggen bent waarom meld je dan in hemelsnaam eerst de bug met uitleg in dit forum?
Prima, laat ze dan die exit maar uitstellen, en alleen de betaalde credits herstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar als ze alles op 0 zetten kan er ook geen exit zijn vanavaond. Dan moet iedereen zn credits weer opnieuw besteden.
Daarom.....geef die jongen zijn moment gewoon. Hij had ook stilzwijgend peter de bunkerquote:
Ha oke. Eerst zoeken naar een bug, het dan melden in t openbaar en dan meehelpen aan een oplossing. Zoiets als zelf een huis in de fik steken, de krant bellen ipv de brandweer en dan meehelpen blussenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij wilt kusjes van de vrouwelijke streamers.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom.....geef die jongen zijn moment gewoon. Hij had ook stilzwijgend peter de bunker
uit kunnen stemmen....................ofzo
Nou, niet voor Enjoy. Ze willen liever dat iedereen straks en morgen nieuwe credits koopt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, laat ze dan die exit maar uitstellen, en alleen de betaalde credits herstellen.
Uitstekende oplossing lijkt me.
Hij zal toch wel snappen dat hij niet meteen op een wolkje moet gaan zitten, omdat we hem daar toch weer keihard vanaf trekken, indien nodig?quote:
Hij had 't ook kunnen presenteren zodat iedereen snel een enorme bak credits had kunnen verbruiken, dat ie dat niet gedaan heeft is top.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:37 schreef Stefan het volgende:
Ha oke. Eerst zoeken naar een bug, het dan melden in t openbaar en dan meehelpen aan een oplossing. Zoiets als zelf een huis in de fik steken, de krant bellen ipv de brandweer en dan meehelpen blussen
op verzoek van jou is eea toch uit de OP gehaald juist omdat het dan niet door anderen ook gedaan zou kunnen worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij had 't ook kunnen presenteren zodat iedereen snel een enorme bak credits had kunnen verbruiken, dat ie dat niet gedaan heeft is top.
Jep en dat is topquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
op verzoek van jou is eea toch uit de OP gehaald juist omdat het dan niet door anderen ook gedaan zou kunnen worden?
Hopelijk zijn ze snuggerder dan jij en beseffen ze ook wel dat als je je kijkers/klanten zoiets flikt je wel dag kan zeggen met je programma.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, niet voor Enjoy. Ze willen liever dat iedereen straks en morgen nieuwe credits koopt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
omdat die toch de winnaar wordt.............![]()
![]()
Als alle credits op 0 gaan, en ik dus m'n betaalde credits kwijt ben, dan ga ik morgen zeker geen nieuwe credits kopen.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, niet voor Enjoy. Ze willen liever dat iedereen straks en morgen nieuwe credits koopt.
thanks Ploxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef Pl0x het volgende:
Klopt De bugs worden gefixed
Bedank mij want de shop word nu ook gefixed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |