Ach,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
nou, die ludo is echt grappig, kan wel zien dat ie op ONZ gezeten heeft
goed ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een leuk thema voor de SC, een ingrijpende historische gebeurtenis of zo? Wat dacht je van de holocaust?
Dat is uitgekauwd, waarom niet gewoon de loopgraven ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een leuk thema voor de SC, een ingrijpende historische gebeurtenis of zo? Wat dacht je van de holocaust?
Er is helaas altijd een mod die mijn grappen weghaalt, ik vraag me af waarom ze die niet gewoon een bruin kleurtje hebben gegeven want hij kan immers likken als Lassie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
nou, die ludo is echt grappig, kan wel zien dat ie op ONZ gezeten heeft
Wiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is helaas altijd een mod die mijn grappen weghaalt, ik vraag me af waarom ze die niet gewoon een bruinkleurtje hebben gegeven want hij kan immer likken als Lassie.
shangquote:
wie is zijn scharrel ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:58 schreef dagdag het volgende:
neeh heet kees
remlof,mocht je hier zitten, hoe was de date?
en zei ze nog wat wie mod gaat worden op pub
yvonne was meequote:
weet niet,zijn geruchten nogquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Neukt remlof crewleden ? WTF gek !
Ik niet
Het is (nog) geen crew. Al kan dat snel verkeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
Neukt remlof crewleden ? WTF gek !
Ik niet
quote:
Deze dacht ik, liesje1979quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat ene blonde mokkel van die Pub-meet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |