Ook niet met picquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Zonder pics, is dit geen waardig topic.
nogmaalsquote:
Ik kan wel Alexis Texas posten maar die koeienreet is dan wel weer lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar on topic: post nou eens pics, van die koeienreten..
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:44 schreef Mopst3r het volgende:
Oja, bij de kassa stond een vrouw (een slanke ma tokkie zeg maar) en die vroeg bij de bruna of ze ook mascara verkochten
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:40 schreef ukga het volgende:
[..]
pieren...http://www.straatwoordenboek.nl/letter/P/pieren
Ik heb me daar ook eens zo aan geergerd. Ik heb haar toen wat proberen bij te brengen maar toen we bij het uitrekenen van de Jacobiaan van een transformatie waren aangekomen viel ze flauw.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef Mopst3r het volgende:
Subklacht: Winkelmeisje moest nadenken over wisselgeld voor 2.75
Tja, dat probleem heb ik ook. Ik snapte de klacht van TS niet over dikke reten omdat ik de laatste tijd flink wat Alexis Texas heb zitten downloaden. Sinds ik die filmpjes heb gezien is een dikke reet bij mij positief. Maar goed, er moet dan wel het hoofd van Alexis opstaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:57 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik kan wel Alexis Texas posten maar die koeienreet is dan wel weer lekker
En het moet natuurlijk ook niet zoeen vies zweterig camping wijf zijn incl. gaastra jas (wss dezelfde als haar partner (manquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Tja, dat probleem heb ik ook. Ik snapte de klacht van TS niet over dikke reten omdat ik de laatste tijd flink wat Alexis Texas heb zitten downloaden. Sinds ik die filmpjes heb gezien is een dikke reet bij mij positief. Maar goed, er moet dan wel het hoofd van Alexis opstaan natuurlijk.
quote:
Je snapt het verschil niet tussen een lekkere dikke kont en een vieze dikke reet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Tja, dat probleem heb ik ook. Ik snapte de klacht van TS niet over dikke reten omdat ik de laatste tijd flink wat Alexis Texas heb zitten downloaden. Sinds ik die filmpjes heb gezien is een dikke reet bij mij positief. Maar goed, er moet dan wel het hoofd van Alexis opstaan natuurlijk.
http://lmgtfy.com/?q=Alexis+Texasquote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef devl1nsect het volgende:
WTF is Alexis?
Nou dat snap ik maar al te goed maar bij het horen van "dikke reet" heb ik daar door Alexis Texas een positieve associatie mee gekregen. Je kan ook aan een vieze reet denken natuurlijk maar dat doe ik persoonlijk liever niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet tussen een lekkere dikke kont en een vieze dikke reet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |