Dat verklaart dit kankertopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
kben afghaans en bruin man bitch![]()
www.partyflock.nl/*$adjjad!
ja maar kempi is gayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:17 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Jeweet wat de straat voor stress mee geeft?
Dat haar van Ray.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Stop de persen....
Er is maar 1 echte rapper die we over het hoofd zien.
Ray van 2-Unlimited.
Ho, ho. Ik heb nog meer pareltjes:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Stop de persen....
Er is maar 1 echte rapper die we over het hoofd zien.
Ray van 2-Unlimited.
zeg dat maar eens in zn gezicht.quote:
dat heb ik ook nooit zo begrepenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:08 schreef genakt het volgende:
[..]
HWAHWAHWA negative![]()
fokking harde dis
ewa wat je noem je jezelf negative , volgens mij ben je sero positief![]()
ja doe ik gerustquote:
Damn...quote:
nee dan ben je stoer, fokking loserquote:04/09/08 12:05 - De Eindhovense rapper Kempi laat niet met zich sollen. Hij gaat namelijk een vrouwelijke DJ van de radiozender FunX een klap verkopen. De reden? De dame zou zich negatief en kritisch hebben uitgelaten over de nederhopper. Dat zegt Kempi in de Revu van deze week.
Kempi heeft niet verteld om welke DJ het gaat. Bang hoeft ze in ieder geval nog niet te zijn. De rapper zit namelijk op dit moment voor de zoveelste keer in de gevangenis. Hij is veroordeeld voor wapenbezit en het dealen van drugs.
spuit 11quote:
Stoer men, echt wolla die stoerheid van jouw, wolla.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:14 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
kben afghaans en bruin man bitch![]()
www.partyflock.nl/*$adjjad!
Het zegt eigenlijk meer over jouw verstand omdat je denkt dat iets serieus is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Damn...
Kut voor Nederland dat ze met zulke clowns het moeten doen die zich zo schamen voor hun poep en pies rijmpjes dat ze geeneens herkenbaar gefilmt willen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |