abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68584822
Het was gisteren misschien wel de laatste tussen de twee Limburgse buren in Zuid-Limburg. Om deze wedstrijd nog 1x bij te wonen hadden BoWa en ik afgesproken om deze derby samen te beleven. BoWa is namelijk een wanna-be sjeng en die moest eigenlijk verplicht met de bus mee. Uit puur verzet tegen de achterlijke combi-regeling wilde die tussen de FSC-supporters zitten.

We hadden afgesproken bij ScootExtreme omdat ik daar mijn scooter goed kon parkeren en toen ik aangereden kwam zag ik hem al staan met zijn mvv-shirt aan. Blijkbaar waren niet alle FSC-supporters hiervan gediend en ik hoorde BoWa schreeuwen dat hij ze allemaal zou bannen van het Fok!forum. Ik loop op hem hem en geef hem een boks. We lopen richting het stadion en bij de security op noord willen wij naar binnenlopen als BoWA zijn mvv-shirt moet uitrekken. Hij gooit het met veel gevoel voor dramatiek op de grond en mag verder lopen. De levensgrote tattoo bij hem van de Skyline van Maastricht is even over het hoofd gezien. We nemen plaats op de N-side en de wedstrijd kabbelt voort totdat de 1-0 gescoord wordt en BoWA een stoetltje los probeert te rukken , waarbij ik hem nog net kan ontzetten van de boze FSC-supporters. De 1-1 volgt snel en BoWa steekt rode fakkels af op N-side nu is de choas compleet en een paar zware jongens met tattoos op hun hoofd dragen BoWa helemaal tot het uitvak en daar wordt hij over het hek ingekieperd het uitvak in . Wat een held is het toch om op deze manier de combi toch te weten te omzeilen.

Klacht : de teringcombi's in de 1ste divisie
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_68584857
Uhm PM, waar zat jij ?
Ik zat op Hoofdtribune vak B, totdat ik het vak uitgejaagd werd richting Businesstribune . Wat een tuig zeg . Daar heb ik gezeten tot helft 2. Ben ik me maar wijselijk op A gaan zitten, was niet meer echt veilig.

Gasten met tattoos op hun hoofd
Gasten met van die vechthandschoentjes aan
De hersencellen waren te tellen zo ongeveer.
U MAD?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:39:52 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_68584860
Een boks geven tussen al die FSC-supporters, waarbij BoWa een MW-shirt aan heeft. _!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_68584931
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm PM, waar zat jij ?
Ik zat op Hoofdtribune vak B, totdat ik het vak uitgejaagd werd richting Businesstribune . Wat een tuig zeg . Daar heb ik gezeten tot helft 2. Ben ik me maar wijselijk op A gaan zitten, was niet meer echt veilig.

Gasten met tattoos op hun hoofd
Gasten met van die vechthandschoentjes aan
De hersencellen waren te tellen zo ongeveer.
Ik zat nog steeds op de N-side nadat jij was weggedragen

waarschijnlijk heb je kennis gemaakt met onze vrienden van Geel
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_68585036
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef postmortum het volgende:
waarschijnlijk heb je kennis gemaakt met onze vrienden van Geel
En dan zoveel heisa om een combi, en dan geen ME de tribune op durven te sturen om ze eraf te meppen.
Wat een kut zak die veiligheidsfunctionaris van FSC.

In het begin boeide me dat niet zoveel toen er 10 man van Fortuna vak B opkwamen, maar op een gegeven moment werden het er 80. Dan zou het moeilijk juichen worden

Echt.... krapuul tot en met. En de meesten waren trouwens gewoon jongens van Sittard zelf. De steward die in dat vak stond was er 1 die ook op die TOF meeting was (indo met dat matje), dus die deed sowieso niks.
En de meesten hebben zover ik weet een stadionverbod. Zag ook een vage bekende van mezelf daar rondlopen die 2 jaar gehad heeft.
U MAD?
pi_68585109
Heren, heren... pm aub .
pi_68585133
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef zovty het volgende:
Heren, heren... pm aub .
IK was bijna vermoord ja.
U MAD?
pi_68585197
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

IK was bijna vermoord ja.
...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:34:27 #9
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_68586184
Fortuna.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_68587547
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:34 schreef Skylark. het volgende:
Fortuna.
pi_68588453
Hans Erkens en Sjra Philippen zijn ook in het topic gearriveerd zie ik.
U MAD?
pi_68616117
Dit is misschien raar, maar heb je een langere versie van het verhaal?

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_68617147
Tis wel klaar nu

Dicht.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: