Die handjes ook zo lief gevouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef Fruppel het volgende:
Waaauw ik vind alle kindjes zoooo leuk en mooi!
Super foto's weer.
Wij hadden gisteren een hele lange vermoeiende middag in de Vu met een heleboel controle's en daar word je heeeel erg moe van,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja, dat is echt een schattig moeder/dochter ding om te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef Luchtbel het volgende:
Maar lieve Vivi, ik weet niet waar ik een trampoline moet laten, een beestje zou bij ons thuis zo vaak alleen zijn en kost best veel geld vind ik en en en en en ik krijg al jeuk en ontstoken ogen als ik aan harig denk en ik ben zo strengik ben van het ouderwetse soort wat dat betreft naar ik vrees. Ik ben er zo één waarbij het kind bijna steil achterover gaat als ze een keer iets mag kiezen in de snoepwinkel, die zegt dat je een oude broek aan moet doen als je buiten gaat stoepkrijten en waar er opgeruimd moet worden voor het eten......Maar heel heeeel misschien gaan we zaterdag gaatjes laten schieten, allebei, voor moederdag
![]()
dat leek me dan wel weer leuk!
En zo te zien aan Jolie werkt dat primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee nee ik bedoelde juist die andere kant te plaatsen want ik ben juist erg de andere kant op. Vaak! Daarom.
Echt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Dakota het volgende:
en Raissa..echt hele mooie foto'sMila lijkt op jullie beide
!
die strandfoto's zijn ook zo leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naast alle andere mooiekindjes ook nog even een spam van mij kroost...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naast alle andere mooiekindjes ook nog even een spam van mij kroost...
Dit was dus ook bij Fort Kijkduin??quote:
jepquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit was dus ook bij Fort Kijkduin??
Wat een lieve foto's van Thomas en Seb, Seb heeft prachtige wimpers... Lennon heeft ook van zulke lange ze raken gewoon zijn wenkbrauwen.
Reinhilde, Twan is idd wel geliefd bij de meisjes en hij vindt ze ook wel leuk, al is zn interesse nu vooral gericht op voebal, voetbal en nog eens voetbal.
BM, mooi hoor met je zoon en dochter!!
Grappig, jullie hadden eigenlijk een dag eerder moeten zijn... hadden we elkaar gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |