link van dat topic plzquote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen de bewusteloze mensen vast blij mee zijn
Whahahah!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
op swb zit wel een gevaarlijk volk. Voordat je het weet heb je een buis in je reet waariemand doorheen schijt of wordt je verkracht door iemand in een regenjas tijdens het kijken van bassie en adriaan
quote:Er is een fout opgetreden !
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Deugniet! Terug naar fok!
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wtf is dit, ze zijn er achter.
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=162536.30
Oh mijn god, ze hebben 50 000 leden! Hoe doen wij dit naquote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wtf is dit, ze zijn er achter.
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=162536.30
Ik vrees het ergste voor Nederlandquote:Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh mijn god, ze hebben 50 000 leden! Hoe doen wij dit na![]()
![]()
Dit hele forum is al verpest, ik heb nog nooit zo gelachen om de figuren hierquote:Op maandag 4 mei 2009 00:03 schreef IceCreamm het volgende:
Schijt toch lekker in elkaars bek SWB'ers (in de letterlijke zin), en verpest dit topic niet
Jeuzus! Hele forum wars hiero!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:21 schreef powerlite het volgende:
miss dat het libelle forum het Fok! forum wil terugpakken, en dat zij al deze reacties plaatsen
Koop een glazen buis en een rat en sluit hem aan op je rectum ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:20 schreef omgrofllolzsrsly het volgende:
[..]
Dit hele forum is al verpest, ik heb nog nooit zo gelachen om de figuren hier
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:45 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Koop een glazen buis en een rat en sluit hem aan op je rectum ofzo
quote:k fantaseer erover dat wanneer ik seks heb gehad met een meisje ze met haar poesje op me komt zitten en me mijn zaad uit haar poesje doet likken. Zijn er meiden die dit geil vinden?
quote:Is er iemand die zich zelf anaal kan nemen?
Ik kan mijn pik niet in mijn kont krijgen, kan iemand dat wel?
doei
Ik fantaseer liever over je mammie met 2 piemels op haar voorhoofd "quote:Op maandag 4 mei 2009 13:45 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Koop een glazen buis en een rat en sluit hem aan op je rectum ofzo
Vind je vast geil ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef omgrofllolzsrsly het volgende:
[..]
Ik fantaseer liever over je mammie met 2 piemels op haar voorhoofd ""
Misschien moet je die op SWB zetten, zo heel serieus. Hebben wij ook weer wat te lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |