Jezus tittyfuckin christquote:Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Jezus wat een slechte. En nu stop ik er echt mee.
[..]
Ik heb sperma ingeslikt, ben ik nu zwanger? Die tijd is voorbij. Het is nu: Ik lik mijn moeders schimmel uit haar string. Ik maak me zorgenquote:Op zondag 3 mei 2009 08:45 schreef Lastpost het volgende:
Kanker hé wat staat daar allemaal op tegenwoordig.![]()
* Lastpost was daar vroeger nog moderator, toen ging het over schaamte en onschuldige vragen van naïeve kindertjes.
Dat moet een hoax zijn. Althans ik hoop het.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:45 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik heb sperma ingeslikt, ben ik nu zwanger? Die tijd is voorbij. Het is nu: Ik lik mijn moeders schimmel uit haar string. Ik maak me zorgen
Het is toch een fantasie van iemand. Hoe ziek die fantasie ook is.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:34 schreef mp_40_fan het volgende:
Het kan gewoon niet serieus zijn, ik bedoel wtf, in elkaars ass poepen of een schimmel fetish...Noway dat iemand daar serieus mee rondloopt. Ik snap ook niet dat de mods daar niet gigantisch aan het bannen slaan.
Het zou kunnen, maar zoals je zelf al zegt: ik hoop dat het een hoax isquote:Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is toch een fantasie van iemand. Hoe ziek die fantasie ook is.
Bij sommige wel. Vooral dat van die schimmel.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar zoals je zelf al zegt: ik hoop dat het een hoax is
Dat moet een FOK!-ker zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 11:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij sommige wel. Vooral dat van die schimmel.![]()
Dat is gewoon te ziek voor woorden.
Ja waarschijnlijk wel.quote:
euuuuuuuuh.quote:Ik heb het idee van wel! Ja het kan ook iets anders zijn, ik was mezelf dagelijks enzo maar als ik in de klas zit dan is er iets rondom dat gebied wat echt heel erg stinkt Boink Ik ben altijd bang dat mensen het ruiken.
- maar ik denk dus dat het de afscheiding is?
Dan kan het nog steeds een fokker zijn aangezien dit topic regelmatig voor bij komt op Fok.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef Maria2.0 het volgende:
Die van de schimmelinfectie was een heel oud topic. Dus geen FOKker die zich heeft geregistreerd nav dit topic. Schimmels stonden op pagina 35 van alle topics ofzo.
Oh okee, dat wist ik niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds een fokker zijn aangezien dit topic regelmatig voor bij komt op Fok.
Maar ergens denk ik dat het echt is.
Ik heb het topic niet gelezen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:44 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh okee, dat wist ik niet.
Zal ongetwijfeld echt zijn. Sex voor de Buch had ook genoeg kandidaten die zich opgaven voor seks bij een tipi met een verentooi en een aubergine. Waarom dan geen schimmels likken?![]()
Alleen de rest van het topic maakt het ongeloofwaardig. TS die naar eigen zeggen niet weet dat SOA's gevaarlijk zijn
True, maar leg die aubergine maar eens uitquote:Op zondag 3 mei 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet gelezen.
Ach seks hebben in een tipi is niet echt iets heel raars.
Dat dusquote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, maar leg die aubergine maar eens uit
Euh ja geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
True, maar leg die aubergine maar eens uit
Juist.quote:
Ik voel het hier gewoonquote:beste mensen,
ik zou graag eens iets in mijn plasbuis willen(laten) stoppen, wie heeft hier ervaring mee of kan mij vertellen hoe dit het makkelijskte gaat?
groetjes pascall
auwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |