quote:Wanneer ik bij iemand zou logeren, en er zou daar een hele lange zacht lederen cape hangen, en die de hele kamer een heerlijke leder geur zou geven, wordt het mij echt moeilijk gemaakt!, :-\
Grote kans dat ik de cape van de hanger zou halen en aan het leer zou ruiken,
Zeer waarschijnlijk zou de cape onder de dekens verdwijnen, en mijn blote lichaam zou ik er snel inrollen,
Al snel zou ik mijn penis met het zachte leer stimuleren tot ik nat van het zweet mijn zaad op het heerlijke leer zou spuiten,![]()
d:)b :y
Uiteraard zou ik de cape goed schoonmaken en het leer ontdoen van mijn klodders sperma die er op liggen,
De cape zou ik weer ophangen zodat het lijkt of er niets gebeurd is, O:)
Wel zou mijn lichaam een heerlijke leergeur aangenomen hebben, misschien ga ik dan wel voor een tweede keer genieten van deze heerlijke cape!,![]()
d:)b :y :-Y
reactie:quote:ik wil graag in mijn broek plassen als ik slaap maar het lukt niet
iemand tips
bedankt
quote:Het lijkt me leuker als je wakker bent. Maar ok: de enige mogelijkheid lijkt me heel veel alcohol drinken. Succes
quote:Wie lijkt het sexy/geil, Om door een lkkre mooie vrouw als toilet worden gebruikt?? IK vind het echt geil! Lkkr afwachtend op me vernedering!!! Vrouwen zijn gewoon SEXY ! Kweet sommige mensen zullen denken wat een gestoorde maar ik vind t wel geil Jullie???
quote:Zou zowieso wel een slaaf willen zijn..
lijkt me geil om door die gene in me bek gepist te worden.. of iets anders
quote:Vastgebonden in Regenkleding heeft ook wel wat,
Je bent dan in een positie dat je weerloos bent, zodat een mooie vrouw alles met je kan doen wat ze wil!,
Zo heeft iedereen zijn of haar fantasieën,![]()
Zelf droom ik er wel eens van, dat een mooie vrouw mij op een grote tafel geheel ontkleed vastbind, zodat ik zelf niets meer kan ondernemen,
Dan legt ze een grote oranje AGU regenjas over me heen, en gaat me voorzichtig over mijn tepels strelen, haar hand streelt dan over de jas, terwijl mijn lichaam nat wordt van het zweet dat onder het plastic niet weg kan komen,
Dan pakt ze mijn sijve penis die tegen het oranje plastic aandrukt,
Dan begint zij keihard te trekken, ik kan geen kant op!, ik kan maar één ding;, Klaarkomen in het plastic!,
Ik probeer het orgasme zo lang mogelijk tegen te houden, maar zij is onverbiddelijk en trekt zo hard en ongenadig door, dat ik schreeuwend klaarkom op het plastic van de regenjas, maar zij gaat door met trekken!,
Het gevoel gaat over in pijn!, als ik kerm van de pijn stopt ze met trekken, en ze haalt de plastic regenjas van mijn lichaam af, en bekijkt mijn sperma dat van de oranje regenjas af druipt,
Dan pakt ze mijn penis beet, en knijpt voorzichtig tot ze het laatste sperma in haar hand heeft liggen!, ze knikt tevreden, en maakt me los,
De gelakte houten tafel is nat van mijn zweet, en geradbraakt stap ik van de tafel af, mijn penis nog rood door het felle trekken,
Ze houdt mijn penis tevreden vast, en knijpt er voorzichtig in, ze geniet van het sperma dat ze in haar hand heeft,
Dan wordt ik wakker, vaak badend in het zweet, dan merk ik dat het een droom is, maar wel een lekkere droom!.d:)b ,
wtfquote:ik vind het ongeloofelijk geil om vastgebonden te zijn, door een vrouw in een strakke paardrijbroek met zwarte laarzen bereden te worden, ze moet dan ook nog ff lekker hard in m'n ballen knijpen
quote:Hey allemaal, dit is een vraag voor de jongens.
Wie fantaseert wel eens dat je bijvoorbeeld op zolder onder een deken in een donker hoekje door een slijmerig beest word gepijpt , maakt niet uit hoe hij eruit zien.
Hij heeft je hele penis en zn bek en ja pijpt gewoon lekker , en dat onder een deken zodat je hem niet en in een donker gedeelte zodat je lekker kan genieten voor jezelf.
Nou, wie fantaseert daar wel eens over??
quote:k vroeg me eigenlijk iets af. Ik droom de laatste tijd vaak over wolven en weerwolven
en vaak heb ik er ook seks mee of gewoon zoenen. Ik word er dan ook wel geil van en krijg dan ook gelijk een stijven penis. Nouw wil ikeigenlijk weten of dit normaal is ? Persoonlijk lijkt het mij namelijk niet echt normaal
een topmodel die een zombie wordt, haha!!quote:Wil iemand seks met zombies, aliens en/of robots. Denk wel dat jongens erover fantaseren. Bvb. een topmodel die zombie word, haha. Of een Alien die op Angelina Jolie lijkt (zoals in Beowulf), wooh.
Iemand?
EDIT, ook de keuze uit: (noem maar je favoriet en/of voorbeeld)
- Vampiers
- Weerwolven
Grtz.
Meisje, je vriendje is een homo.quote:Ik heb nu iets meer dan 5 maanden een vriend, we zijn heel erg sexueel actief.
Nou heb ik hem laatst een beetje voorzichtig gevraagd of hij in bed wat ruwer met me om wilde gaan. Hij is normaal namelijk altijd best voorzichtig en lief, wat ik ook leuk vind maar soms wil ik het een beetje anders. Ik ben pas het 2e meisje waar hij sex mee heeft en ik heb ook nog niet veel ervaring.
Ik vroeg hem of hij me tijdens de sex op de kont wilde slaan, en ik wilde dat hij mijn handen achter mijn rug vasthield zodat ik niet weg kon, of me vastmaken aan het bed (ik heb van die fluche handboeien). Ik vind dit geen rare dingen om te vragen qua sex, maar hij vond van wel. Hij reageerde erop met 'Ik ga je toch niet slaan' en dat soort dingen. Ookal wil ik heel graag dat hij dat soort dingen bij me doet.
Hoe zorg ik ervoor dat hij zich een beetje meer openstelt en het toch misschien wil proberen?
quote:hallo,
hoe krijg je een bobbel in je boxer ik heb wel bjön borg enz. maar ik krijg nooit een bobbel.
moet ik me penis anders neerleggen ofzo??
ik ben 13 ong. 6 a 8 cm slap
quote:Goeieavond,
ik had al een topic geopend over mijn fantasie maar ik heb er nog wel meer!
deze wil ik graag met jullie delen.
ik heb zowat bijna alles al gedaan, maar dit nog niet:
soort van slang in mijn anus duwen en dan ook bij een andere jongen in de anus duwen.
en dan in elkaar anus poepen. en dan steeds terug duwen naar elkaar.
lijkt mij enorm geil!
lijkt jullie dat ook wat?
GASTquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:10 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]![]()
Edit: geen idee of het een meisje is, maar hier is je link: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=149690.0
quote:haha, tis minder erg als je vorige fantasie. ik denk dat dit wel mogelijk is, alleen ik zou het niet doen....
groet
lekker idee dat leraren dit denkenquote:Ben leraar. Mijn fantasie is dat alle jongens in de klas als ze dat willen mij mogen nemen van achteren, maar dan onder een voorwaarde: dat ze daarbij meteen akkoord gaan dat ik een van degenen die meegedaan heeft uit mag kiezen en die voor het oog van de anderen van achteren mag nemen.
Hij heeft een e-mail.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:10 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]![]()
Edit: geen idee of het een meisje is, maar hier is je link: http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=149690.0
Man dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:40 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Hij heeft een e-mail.
E-mail: noud_mike_tim@hotmail.com
quote:Soms als ik geil ben heb ik zin om maanstonden te likken van knappe meisjes Kwijl Bloos Lips Sealed zoals bv bekende mensen enzo...
Nu is mijn vraag naar jullie toe is dit raar dat ik die fantasie heb of is dit gwn een periode waar ik door moet ... Huh?
Dit klinkt misschien pervers maar zijn er misschien mensen die dit al eens gedaan hebben of nog regelmatig doen of als een over gefantaseerd hebben...? Boink
liefst geen antwoorden die niets te maken hebben met dit topic Dus ga alstublieft niet offtopic dank u Engeltje Duimen omhoog
Oh, want een meid en een jongen die in elkaars anus poepen is wel geil.quote:
Ik denk dat hij maandstonden bedoelt...menstruatie dus..eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf zijn maanstonden? Ik las maansondes en daarna maanstanden, maar stonden?
Ik heb dat nochtans wel eens een keertje gehoord bij onze vrienden van de Belgische Televisie, ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat Belgisch? Ik heb dat woord nog nooit gehoord.
*leest het verhaaltje nogmaals*quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef troellie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij maandstonden bedoelt...menstruatie dus..eet smakelijk
het valt me nog op dat ie em nieti n het luchtgat steektquote:
DUDE.......quote:Hallo iedereen, ik heb een vraagje.
Heeft er iemand wel eens gemasturbeerd op een ei (Dan doe je een ongekookt ei dus het ei geel is gewoon een drab en het witte ook)
Die ei doe je dan in je onderbroek, en als je genoeg hard drukt dat de ei in je onderbroek breekt en dat dat drab en eigeel dan over je eikel heen stroomt terwijl je aan het masturberen bent.
Heeft iemand diet wel eens gedaan?
Zelf heb ik het dat nog niet gedaan met een ei maar mijn vraag is als dat drab uit de ei over je eikel gaat kun je daar een infectie van krijgen?
Meer van deze user:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:21 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
GAST
en dan ook deze reactie daarbij:
[..]
quote:ik heb zo'n fantasie om iets van glas om in mijn reet te duwen en het dan kapot te laten springen.
zoals 1guy 1cup. Bloos
*Knip! De link mag niet!*
maar zou je er ernstige verwondingen door kunne krijgen??
ik zou het graag eens wille proberen want ik word er bloedgeil van!
ik wil er eigelijk nog een stapje bovenop doen. ik wil het doen als ik tegelijkertijd ook moet poepen.
ik hoop dat hier niet meteen over gelachen word , en serieus gereageert word,
alvast bedankt! Duimen omhoog
Is er een moment dat deze gast niet aan zijn reet denkt?quote:hallo,
altijd als ik lange afstandbedieningen zien wordt ik heel geil soms neem ik ze gewoon mee de wc op en stopt het in mijn kont ik vindt dat gwn ontzettend geil!!maar ook als ik bij vriende ben wordt ik geil als ik een lange afstandbediening zie 1 keer heb ik gewoon de aftandbediening in mijn kont gedaan!
is dit normaal als je dit hebt?,hebben meer mensen dat?...
quote:eerst een jongen lekker pijpen, en dan zijn penis eten LOL
quote:ja,
ik heb wel eens bij een vriend.... gebakje in zun anus geduwt en toen eruit gelepelt! HEERLIJK
quote:ik heb mun lerares biologie wel eens aan de kont gevoelt, toen ben ik 3 dagen geschorst
ze had wel lekker kontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |