Als je niet mee baggert,maakt mij niks uit,ik heb al 3 allies die meehelpen,en SWB mag de kanker krijgen met die tyfus incest kinderen.quote:
Als je 13 bent: ook niet doen, als je ouder bent....quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:31 schreef Plums het volgende:
[..]
Aaaah toeee, ik wil me ook weer even 12 voelen. Ik ben al zo oud.
Ouwequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:31 schreef Plums het volgende:
[..]
Aaaah toeee, ik wil me ook weer even 12 voelen. Ik ben al zo oud.
'S morgen of 'S Avond?quote:
ik weet niet of er iemand is die de dankbare taak op zich zou willen nemen om jou op te voeden, maar je kan je ook gedragen natuurlijk. Je zit nu op de 'grote' school, mag je je ook wel wat meer gaan gedragen. De woorden die jij denkt te kunnen gebruiken gebruik je maar ergens anders (tegen je leraar bijvoorbeeld, zal ie leuk vinden) maar niet hier.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:31 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Als je niet mee baggert,maakt mij niks uit,ik heb al 3 allies die meehelpen,en SWB mag de kanker krijgen met die tyfus incest kinderen.
Beide I guess.quote:
Huillie. Het is FOK!,een digitaal prikbord,niet IRL.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:34 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik weet niet of er iemand is die de dankbare taak op zich zou willen nemen om jou op te voeden, maar je kan je ook gedragen natuurlijk. Je zit nu op de 'grote' school, mag je je ook wel wat meer gaan gedragen. De woorden die jij denkt te kunnen gebruiken gebruik je maar ergens anders (tegen je leraar bijvoorbeeld, zal ie leuk vinden) maar niet hier.
Zoiezo,een leven hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Beide I guess.
Schijnbaar hebben de moderater daar wel een leven
Het schijnt een ziekte uit mexico...quote:
Daarom is FOK! geweldig,NIEMAND heeft er een!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Het is 'sowieso'.
Maar inderdaad, een leven.. wie wil dat nou?![]()
Ga eens even heel erg gauw opbokken en terug naar schoolquote:
Surry,Vacation.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga eens even heel erg gauw opbokken en terug naar school![]()
Je verpest dit topic, irritant bruggertje
Klinkt interessant, is dat ergens te downloaden?quote:
Ik vind het maar als een sinister iets in de oren klinken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klinkt interessant, is dat ergens te downloaden?
Zin om alvast wat te baggeren op SWB?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik vind het maar als een sinister iets in de oren klinken.
De laatste vakantiedag voor het voortgezet onderwijs in Nederland was gisteren, wijsneusquote:
Als je niet ziek bent wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De laatste vakantiedag voor het voortgezet onderwijs in Nederland was gisteren, wijsneus
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Zin om alvast wat te baggeren op SWB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |