Dat zag je wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:22 schreef FoXje het volgende:
Gisteren toevallig X-men the last stand op RTL5 gezien, afgezien van de reclame een leuke film!
Maar die klootzakken van RTL5 stopten te vroeg met de film! Je zag Magneto het schaakstukje niet meer bewegen, en het stukje na de credits zie je dus ook niet!
Ik kende de film toch al, maar als je hem nog nooit gezien hebt weet je het einde dus niet helemaal!
Klacht: klootzakken van RTL5.
topique verlekkeringquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BBBBBBBBBBBBBBBQQQQQQ1~!1
[ afbeelding ]
Hij was zijn krachten toch kwijtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:22 schreef FoXje het volgende:
Gisteren toevallig X-men the last stand op RTL5 gezien, afgezien van de reclame een leuke film!
Maar die klootzakken van RTL5 stopten te vroeg met de film! Je zag Magneto het schaakstukje niet meer bewegen, en het stukje na de credits zie je dus ook niet!
Ik kende de film toch al, maar als je hem nog nooit gezien hebt weet je het einde dus niet helemaal!
Klacht: klootzakken van RTL5.
http://www.mininova.org/tor/1559849quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:06 schreef Djeez het volgende:
Kut, ik heb het opgenomen! Vorige keer dat ik X2 opnam had ik ook niet alles omdat de film door alle reclame meer dan een half uur uitliep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |