Wat voor leiding is het dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:29 schreef ejvdb het volgende:
Hallo
Zojuist is er een dartpijl in onze waterleiding gekomen, we hebben de dartpijl eruit gehaald maar het water sprong spoot zeker 1,5m ver. We hebben hierop de dartpijl terug geplaatst en hem even vastgetaped.
Heeft iemand enig idee hoe we dit kunnen fixen?
Ja zwart hard plastic, ik ben niet zo handig daarin, PVC denk ik dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor leiding is het dan?
Pvc? Koper? Whatever?
heb je geen rolletje ducktape?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ja zwart hard plastic, ik ben niet zo handig daarin, PVC denk ik dan?
Een dartpijl gooi je niet zomaar door PVC heen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ja zwart hard plastic, ik ben niet zo handig daarin, PVC denk ik dan?
Dat moeten we nog uitzoeken waar die zit, gaan we morgen doen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Lkw het volgende:
In ieder geval de waterkraan dichtdraaien. Of zit dat pijltje nog voor de kraan? Dan wordt het moeilijk.
Iig zwart hard plastic...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een dartpijl gooi je niet zomaar door PVC heen hoor
Ik ruik poep. Nu heb ik net een scheet gelaten maar dat is het niet.
thyleenslang misschien?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oei, asbest. Ik zou morgen het beste even bellen en vooral niet ademen in de buurt van die lekke pijp.
Ik denk niet dat dat lukt als er water uitspuit. En ik begrijp dat ze de druk er niet af kunnen of willen halen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef gers het volgende:
dartpijl eruit halen en met bandenplakspul de leiding plakken
nee joh, dat lijkt wel heel erg K&Wquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
epoxy-kneedpasta zal wel werken, maar het is vaak beter om gewoon een deel van de leiding te vervangen.
ducttape is meer geschikt om water buiten te houden dan water binnen te houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef FictionalFenna het volgende:
Duct tape?
QFTquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |